فواید لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از راه‌های اثر بخش و دائمی برای رفع موهای ناخواسته بدن است. در ادامه فواید لیزر موهای زائد را مطالعه می‌کنیم.

همانطور که می‌دانیم از مهم‌ترین فواید لیزر موهای بدن، خلاص شدن از رشد موی ناخواسته است. موی از بین رفته طی این روش نسبت به روش‌ھای دیگر، مدت زیادی طول می‌کشد تا رشد کند.

لیزر فولیکول مو را به طور کامل می‌سوزاند و غیرفعال می‌کند و برخی مواقع مو برای همیشه از بین می‌رود. در حالی که اصلاح کردن ھنوز یکی از روش‌های رایج حذف مو است، درمان لیزر طولانی مدت و گاھی اوقات دائمی است که باعث شده لیزر به روش بسیار محبوب برای از بین بردن مو تبدیل شود.

لیزر مؤثرین روش از بین بردن موها است. اکثریت افرادی که این درمان را تجربه کرده‌اند نتایج مثبتی داشته‌اند.

از دیگر فواید لیزر موهای زائد این است که درمان لیزر برای تمام قسمت‌های بدن نظیر دست، پا، صورت و سایر بخش‌های بدن مناسب است.

میزان درد در این روش کمتر از وکس کردن، اصلاح با نخ، موچین و الکترولیز است. تنھا درد کمی احساس می‌شود که با استفاده از یک کرم بی‌حس کننده از بین می‌رود. لیزر با ھر پالس مانند یک کش سریع به پوست برخورد می‌کند.

یکی دیگر از مزایای لیزر این است که فرآیند درمان با لیزر سریع است. طول درمان به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد. ھر پالس لیزر ناحیه‌ای به اندازه ٩×٩ میلی‌متر را درمان می‌کند.

درمان موهای زائد با لیزر به ندرت با پیچیدگی و عوارض ھمراه است و حتی اگر عوارضی داشته باشد، هرگز دائمی نیست. اگر درد، تورم یا قرمزی دیده شود، به سرعت از بین می‌رود. بهترین پزشکان زیبایی و کلینیک‌های معتبر تا حد امکان احتمال بروز این عوارض را کاهش می‌دهند.

لیزر دیودی، با سرعت و دقت ھمراه است، مهم‌تر از همه بی‌خطر بوده و حساسیت ایجاد نمی‌کند. در مقایسه با تکنیک‌های دیگر یک روش غیرتهاجمی است. بنابراین احتمال ابتلا به عفونت باکتریایی کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *