بالا بردن ابرو با نخ

گاهی با افزایش سن ابروها دچار افتادگی می‌شوند. در این حالت لازم است به کمک روشی ابروها را بالابرده و حالت زیبایی به آن ببخشیم. بالا بردن ابرو به روش لیفتینگ یکی از این روش‌ها است.

بالا بردن ابرو با نخ لیفت، که توسط سوزن‌های بسیار ظریف انجام می‌گیرد، برای بالا کشیدن ابرو و جمع کردن پوست و تحریک کلاژن سازی در پوست اطراف ناحیه ابرو استفاده می‌شود. با این روش ابروهای افتاده به سمت پایین، به سمت بالا کشیده می‌شوند و به جای قبلی خود باز می‌گردند.

با استفاده از این تکنیک ابرو در حد متوسطی و به طور طبیعی بالا می‌رود و ترمیم می‌شود. میزان بالا رفتن ابروها در این حالت، زیاد و غیرطبیعی نیست. ضمن اینکه در این روش قسمت بیرونی ابروها بیشتر از قسمت تاج ابروها بالا کشیده می‌شود.

بالا بردن ابرو  با نخ می‌تواند شیوه‌ای مناسب و ایمن باشد. نتیجه‌ای که از لیفتینگ ابرو با نخ به دست می‌آید، می‌تواند بیمار را راضی کند. چرا که به شیوه‌ای کاملا طبیعی لیفت شده و حالت مصنوعی نخواهد داشت. همچنین افتادگی ابرو که باعث پیری و غمگین کردن چهره شما شده را رفع خواهد کرد. این امر در زیبایی صورت شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

به منظور انجام لیفت ابرو با نخ باید حتما به پزشک با تجربه و کلینیک مناسب مراجعه کنید زیرا این عوامل می توانند در نتیجه لیفت مؤثر واقع شوند.

کشیدن ابرو به این روش راهی بسیار ساده است و بسیار راحت می باشد و همچنین نخ هایی که در این کار استفاده می شود دارای انعطاف پذیری بالایی می‌باشد.

در این حالت بالا بردن ابرو بدون نیاز به عمل جراحی و بی‌هوشی انجام می‌گیرد و لیفت ابرو در زمان کوتاهی انجام می‌شود. از این رو می‌تواند روشی مناسب برای افرادی باشد که از جراحی و عوارض بعد از آن ترس دارند.

از مزایای لیفتینگ ابرو با نخ این است که هیچ برشی در اطراف ابرو و یا پیشانی زده نمی‌شود و در انجام آن فقط از بی‌حسی استفاده خواهد شد. دوره بهبودی برای این نوع لیفت بسیار کم است و بعد از لیفت هیچ گونه تورم، جای زخم و یا کبودی باقی نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *