تزریق ژل زیر چشم

گودی زیر چشم‌ها و سیاهی دور آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد چهره‌ای خسته شده و شادابی صورت را از بین ببرد. تزریق ژل زیر چشم می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

چشم‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت هستند که تغییر در ظاهر آن‌ها موجب تغییر حالت کلی چهره خواهد شد. به همین علت است که در صورت مشاهده هرگونه تغییر کوچک در چشم‌ها و پوست اطراف آن‌ها باید به پزشک مراجعه کرده و در اسرع وقت مشکل را رفع کنیم.

وجود گودی زیر چشم و سیاهی دور چشم‌ها یکی از مشکلاتی است که می‌تواند در زیبایی ظاهری و همچنین سلامتی فرد تأثیر فراوانی بگذارد.

به تصاویر زیر دقت کنید.

تزریق ژل زیر چشم
تزریق ژل زیر چشم

 

تزریق ژل زیر چشم
تزریق ژل زیر چشم

 

در این تصاویر قبل و بعد از تزریق ژل زیر چشم‌ها نشان داده شده است.

همانطور که گفته شد وجود تیرگی زیر چشم‌ها علاوه بر زیبایی بر سلامت فرد نیز تأثیر دارد زیرا این تیرگی‌ها باعث می‌شود چهره شما خسته و مریض به نظر برسد.

در تصاویر بالا که مربوط به تزریق ژل در کلینیک زیبایی الماس رشت است، به کمک تزریق ژل تیرگی و گودی زیر چشم رفع شده است. این نوع تزریق ژل در جوان‌سازی نیز کاربرد دارد.

البته لازم به ذکر است که این تصاویر بلافاصله بعد از انجام تزریق گرفته شده‌اند و پس از یک الی دو هفته التهاب اطراف چشم‌ها بهتر و رنگ پوست آن به حالت طبیعی برمی‌گردد و حتی در برخی افراد ممکن است خیلی زودتر پوست شادابی و سلامت خود را باز یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *