تزریق ژل لب

با افزایش سن حجم لب کم شده، ارتفاع لب کاهش یافته و میزان برجستگی آن کمتر می‌شود. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن لب و حاشیه آن، جذابیت و زیبایی صورت بیشتر شده و باعث جوان‌سازی و شادابی چهره می‌شود.

معمولاً لب تحتانی حجیم‌تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است و می‌توان گفت اندازه آن حدوداً دو برابر لب فوقانی است. وجود تقارن بین دو نیمه راست و چپ لب‌ها، بسیار مهم است که در هنگام تزریق ژل لب باید مورد توجه قرار گیرد.

تزریق ژل لب را با توجه به نیاز، می‌توان در قسمت‌های مختلف لب‌ها نظیر حاشیه لب و گوشه‌های لب به کار برد.

خط لب شایع‌ترین قسمت در لب‌ها است که در تزریق ژل لب برجسته می‌شود. خط لب محل اتــصال لب سفید و لب قرمز به یکدیگر است. تزریق در این ناحیه حجم بیشتری به لب‌ها نمی‌دهد ولی باعث مشخص‌تر شدن حاشیه لب‌ها می‌شود و حالتی مشابه کشیدن خط لب را ایجاد می‌کند.

بخش دیگری از لب که می‌تواند تحت تأثیر تزریق ژل لب قرار گیرد گوشه‌های لب است. به دلیل تأثیر جاذبه زمین و فشاری که گونه‌ها به سمت دو طرف لب و خطوط خنده اعمال می‌کند، گوشه لب‌ها در طی سال‌ها پایین آمده و ظاهری نامطلوب ایجاد می‌کند. پر کردن این ناحیه، باعث می‌شود که گوشه‌های لب را به سمت بالا کشیده شده و ظاهری شادتر و زیباتر ایجاد کند.

برجسته‌سازی قسمت میانی لب فوقانی نیز از جمله رایج‌ترین بخش‌ها در تزریق لب است. برجسته کردن این قسمت در تزریق ژل لب بسیار اهمیت دارد. برای برجسته‌سازی لب، آناتومی طبیعی این عضو و نسبت بین لب بالا و پایین و همچنین رعایت یک تعادل و تناسب منطقی بین حجم لب‌ها با بقیه نقاط صورت باید مورد توجه قرار گیرد.

در تزریق ژل لب گاهی اشتباهاتی رخ می‌دهد که باعث ایجاد ظاهری نامناسب می‌شود. یکی از این اشتباهات تزریق حجم بسیار زیادی از ژل در لب بالا و پایین که حالت شبیه به منقار اردک ایجاد می‌کند. همچنین اشتباه دیگر تزریق حجم یکسان ژل در حاشیه و مرکز لب است که ایجاد لب سوسیس شکل می‌کند، به این شکل که مقدار فیلر که در حاشیه تزریق می‌شود برابر مقداری است که در مرکز لب تزریق می‌شود. این حالت ظاهر نامناسب و غیر طبیعی در لب‌ها ایجاد می‌کند.

برای جلوگیری از اشتباهات تزریق ژل لب و داشتن ظاهر طبیعی، باید حتما به کلینیک معتبری مراجعه کرده و از مشاوره پزشک و توصیه‌های او استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. کلینیک پوست مو و زیبایی الماس، واقع در رشت آماده ارائه خدمات تزریق ژل لب به شما عزیزان است. همچنین کلینیک الماس پاسخگوی سؤالات شما درباره زیبایی پوست و مو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *