تزریق ژل لب و گونه

برای برجسته‌سازی برخی اعضای بدن از جمله گونه و لب روش‌های نوینی در دنیای پزشکی وجود دارد. تزریق ژل لب و گونه یکی از این روش‌ها است که باعث پر شدن و برجستگی گونه ها و لب‌ها می‌شود.

متاسفانه خیلی از افراد، فقط به بعد از انجام تزریق فکر می‌کنند و فقط به دنبال بهتر شدن چهره‌شان هستند. در صورتی که باید بدانید این روش پزشکی خالی از دانستنی نیست و اگر فردی ناآگاهانه این روش‌ها را انجام دهد ممکن است پشیمانی‌های زیادی را به بار آورد.

چنانچه تزریق ژل و یا گونه، مطابق سلیقه فرد نباشد، به راحتی می‌توان با استفاده از ماده حلال این نوع ژل‌ها، ژل تزریق شده را از بین برد و کاملا به فرم اولیه برگرداند.

نکته حائز اهمیت برای گونه گذاری یا برجسته کردن لب این است که پزشک زیبایی ابتدا با توجه به تجربه خود و سن هر فرد، به طور اختصاصی با وی مشورت کرده و به او توصیه می‌کند که آیا برایش تزریق ژل هیالورونیک اسیدی قابل جذب بهتر است یا تزریق چربی تا نتیجه کار کاملا مطلوب باشد.

گونه‌ها و لب‌های هر شخص دو بخش بسیار مهم در صورت او است، به طوری که در میزان برجسته کردن آن‌ها باید دقت بالایی داشت، زیرا فرم دادن و حجم دادن به لب‌ها و گونه‌های یک فرد باید کاملا با شخص دیگری تفاوت داشته باشد.

تزریق ژل لب و یا گونه در هر فرد متفاوت است. به طوری که مثلا یک فرم خاص برجسته کردن لب‌ها ممکن است در صورت یک شخص جلوه بسیار زیبایی داشته باشد ولی همین فرم خاص برای شخص دیگری به هیچ عنوان زیبایی نداشته باشد.

بنابراین در برجسته کردن لب‌ها یا حجیم کردن گونه‌ها باید فوق العاده آگاهانه هماهنگی سایر اجزای صورت از جمله بینی و چشم‌ها از نظر فاصله و زاویه‌های آن‌ها با لب و گونه‌ها را شناخت و به صورت کاملا علمی و دقیق عمل کرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *