ژل و فیلر لب

تزریق ژل و فیلر لب نوعی درمان زیبایی محسوب می‌شوند و در آن احتمال خطا و اشتباه وجود دارد بنابراین بهتر است درباره این درمان‌ها بیشتر بدانیم.

تزریق ژل و فیلر لب روشی آسان برای زیبایی لب‌ها و برجسته‌سازی آن‌ها است اما همیشه این احتمال وجود دارد که چیزی اشتباه رخ دهد. به همین دلیل، بسیار مهم است که اجازه دهید فرد حرفه‌ای واجد شرایط و معتبر برای انجام آن اقدام کند.

در ادامه مواردی را که باید درباره تزریق ژل و فیلر لب بدانیم را می‌خوانیم.

۱. هر پزشکی دقیقا مانند یک نقاش هنرمند روش و فرمولی دارد که از آن استفاده می‌کند. تجربه، مهارت و نوع ژل‌هایی که یک پزشک استفاده می‌کند در نتیجه کار مؤثر است.

۲. اگر به هر دلیلی بعد از تزریق ژل لب از فرم لب‌های خود راضی نبودید می‌توانید به راحتی آن را از بین ببرید و به حالت اول بازگردانید.

۳. نتیجه تزریق ژل لب فورا در همان جلسه قابل مشاهده است.

۴. اگر تزریق ژل لب به درستی انجام شود، شما احساس کاملا طبیعی مثل گذشته خواهید داشت و هیچ گونه تفاوتی حسی با لب‌های واقعی شما ندارد.

۵. در شروع مرحله تزریق با ورود سوزن به پوست لب احساسی همچون یک نیش کوچک را تجربه می‌کنید بعد در هنگام تزریق شدن ژل ممکن است کمی احساس سوزش کنید. البته با داروهای بی‌حسی که قبل از آن به شما تزریق می‌شود، شما دردی را احساس نخواهید کرد.

۶. با توجه به تشخیص پزشک قبل از تزریق ژل به لب می‌توانید از بی‌حسی موضعی یا بی‌حسی با تزریق آمپول دندانپزشکی استفاده کنید.

۷. بعد از تزریق ژل شما نیاز به استراحت ندارید و بلافاصله می‌توانید به امور زندگی بپردازید.

۸. برای تزریق ژل حتما باید به پزشک با تجربه و مراکز و کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید و از مراجعه به افراد غیر پزشک اکیدا پرهیز کنید.

۹. وجود برخی کبودی‌های کوچک و خونریزی در محل تزریق کاملا طبیعی است و به سرعت رفع می شود و جای نگرانی نیست.

۱۰. اگر تبخال دارید و پماد مصرف می‌کنید، باید دو روز قبل از تزریق ژل لب، آن را متوقف کنید.

 

باید این واقعیت را نیز در نظر بگیریم که تزریق ژل لب یک روش درمان تهاجمی محسوب شده و اگر توسط افراد بی‌تجربه و فاقد شرایط تزریق شود، خطراتی را به همراه خواهد داشت. بهترین کار مراجعه به کلینیک زیبایی معتبر و مشورت با پزشک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *