رشد مو با میکرونیدلینگ

تحقیقات اخیر نشان داده است میکرونیدلینگ در ناحیه پوست سر می‌تواند به تقویت فولیکول‌های مو کمک کرده و ریزش موی آندروژنیک را متوقف کند. تقویت رشد مو با میکرونیدلینگ می‌تواند پوست را تحریک کند و موجب رشد بهتر موها شود.

پروتئین ماده‌ای است که می‌تواند موجب افزایش رشد موها شود. میکرونیدلینگ مو با افزایش جریان خون موضعی و کاهش سبوم در اطراف فولیکول مو و افزایش پروتئین و در نهایت کاهش دی هیدروتستوسترون اثر خود را بر روی فولیکول‌های مو اعمال کرده و موجب تقویت و افزایش رشد مو می‌شود.

در تقویت رشد مو با میکرونیدلینگ از دستگاه مخصوصی برای تحریک پوست و ساخت طبیعی کلاژن در پوست استفاده می‌شود. درمان با این دستگاه کاربردهای دیگری نیز دارد. میکرونیدلینگ به نفوذ و جذب مواد دارویی به پوست و مو کمک می‌کند.

معمولا در روش‌های سنتی میزان جذب داروها در پوست بسیار کم است. این درحالی است که در روش استفاده از میکرونیدلینگ، پوست تقویت شده و مواد دارویی می‌توانند تا ۹۰ درصد به پوست نفوذ کرده و موجب سلامت و زیبایی پوست شوند. در این حالت، فرد می‌تواند نتایج بسیار بهتری را در زمانی کوتاه‌تر، مشاهده کند.

از کاربردهای دیگر میکرونیدلینگ می‌توان به رشد موهای سر، رشد ابروها، سفت کردن پوست، میکرونیدلینگ و جوان‌سازی و رفع چین و چروک صورت اشاره کرد. همچنین میکرونیدلینگ می‌تواند موجب بهبود زخم‌ها و از بین بردن جای جوش و لک پوستی و بهبود ظاهر کلی پوست شده و اندازه منافذ پوست را کوچک کند.

از روش رشد مو با میکرونیدلینگ برای پرپشت کردن موها و رشد مجدد موهای ریخته شده استفاده می‌کنند. در این حالت بخش‌های از پوست سر که دچار کم‌پشتی و ریزش مو شده است، تحت درمان با میکرونیدلینگ قرار گرفته و پس از درمان، موها مجددا شروع به رشد کرده و فضاهای خالی موجود در پوست سر را می‌پوشانند.

برای استفاده از مزایای میکرونیدلینگ مو و کاهش عوارض و مشکلات پس از درمان، باید حتما به کلینیک‌های معتبر مراجعه کرده و با پزشک زیبایی مشورت کنید تا بهترین نتیجه را در رشد موهای‌تان به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *