تزریق ژل صورت و بدن

تزریق ژل صورت یکی از روش‌های زیبایی بوده که کاربردهای متعددی دارد و می‌تواند باعث حجم دادن صورت و رفع افتادگی پوست و شادابی چهره شود.

علائم قابل رویت پیری پوست در طی زمان به علت اشعه خورشید، وراثت و روش زندگی ایجاد می‌شود و یکی از علائم زودرس آن ایجاد چین و چروک و کاهش حجم پوست است. با تزریق ژل صورت بدون نیاز به جراحی، می‌توان کاهش حجم را جبران کرده و این خطوط پیری صورت را از بین برد.

مهمترین کاربرد تزریق ژل صورت پرکردن چین‌ها و چاله‌های عمیق در پوست است. خط خنده، خط غم یا خطوط عمیق در ناحیه اخم و گاهی چین‌های عمیق در اطراف چشم، از جمله این موارد هستند. همچنین تزریق ژل صورت برای گونه‌گذاری خصوصا در افرادی که دچار لاغری صورت هستند و یا اینکه صورت آن‌ها نسبت به بدن‌شان لاغرتر است، بسیار مناسب است.

تزریق ژل و فیلر همچنین برای ضخیم و حجیم کردن لب‌ها و بهتر کردن ظاهر زخم‌های فرو رفته نیز بکار می‌روند.

تزریق ژل در بخش‌های مختلف بدن نظیر: پیشانی، لب، زیر چشم، باسن، سینه، واژن، بینی، چانه، اطراف چشم، زانو، پشت پلک، پشت دست‌ها، زاویه‌سازی فک و… قابل استفاده است.

قدرت پرکنندگی ژل‌ها به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله:

  • تفکیک تزریق
  • حجم میزان داروی تزریقی
  • میزان چین در محل تزریق و عمق چین در پوست فردی که قرار است ژل تزریق کند.

پوست صورت بخش بسیار مهمی در بدن است و هر گونه آسیب به آن می‌تواند خطرناک و جبران ناپذیر باشد. تزریق ژل در پوست صورت نیاز به دقت و تجربه دارد به همین علت برای انجام آن باید حتما به کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کرده و با پزشک درباره چگونگی تزریق مشورت کنیم.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس واقع در رشت با خدمات مشاوره رایگان، می‌تواند شما را درباره تزریق ژل در صورت و بدن راهنمایی کرده و مناسب‌ترین روش درمان را برای شما در نظر گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *