جوان‌سازی صورت با روش‌های ترکیبی

جوان‌سازی صورت دارای شیوه‌های متعددی است و برای هر نوع عارضه پوستی روشی ساده و کاملا طبی و ایمن وجود دارد.

رفع چین و چروک‌های پوست تاثیر بسیاری بر چهره افراد دارد و می‌تواند شادابی، نشاط و جوانی را به آن‌ها هدیه دهد. هنگامی که پوست فرآیند چروک شدن را آغاز می‌کند، در واقع اتفاقات مهم‌تری در بخش زیرین پوست در حال رخ دادن است. در این هنگام زیر پوست خالی شده و پوست دچار شکستگی می‌شود.

جوان‌سازی صورت نخستین گام به منظور رفع چین‌ و چروک و آسیب‌های پوستی در ناحیه صورت است. بدین منظور در درمان و جوان‌سازی پوست باید بتوان، چروک‌ها را پر و یا حتی محو کرد. روش‌های درمانی ترکیبی همیشه بهترین تاثیرات را خواهند داشت.

برای مثال، شخصی که به دلیل ابتلا به آکنه، دارای پوست صیقل یافته و مسطحی نیست، بهتر است که ابتدا یک مرحله میکرودرم ابریژن انجام دهد تا با لایه‌برداری پوست کلیه فرورفتگی‌ها کاهش یابد.

سپس با یک مرحله تزریق مزودرم در لایه میانی پوست فعل و انفعالات عادی را به صورت خود باز می‌گرداند. حال پوست صاف و شاداب شده است و تنها بخش رفع چروک باقی می‌ماند که با تزریق بوتاکس، می‌توان کلیه چروک‌های ایجاد شده را کاملا محو کرد و در نتیجه پوست شفاف و درخشان به دست آید.

جالب است بدانید که جوان‌سازی پوست تنها برای صورت نیست. به غیر از جوان‌سازی صورت، بخش‌های متعدد بدن مثل دست‌ها، بازو و پاها و شکم هم می‌توانند با استفاده از روش‌های متعدد جوان‌سازی شوند. یکی از روش‌های معمول و متداول جوان‌سازی دست هاست که این روزها به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما نیز در گذشته مطالبی را درباره روش‌های جوان‌سازی دست ارائه دادیم.

همانطور که توضیح دادیم، جوان‌سازی پوست و درمان چین و چروک‌های ایجاد شده روی صورت، نیازمند اعمال درمان‌های سریع و به نسبت تهاجمی‌تر هستند اما در صورت انجام آن‌ها توسط پزشک، بهترین نتیجه حاصل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *