تزریق ژل گونه

امروزه روش‌هایی برای افزایش جذابیت و زیبایی چهره ارائه شده است که تزریق ژل گونه و  فرم دهی لب‌ها با فیلر از جمله این روش‌ها است.

برای برجسته‌سازی برخی اعضای بدن از جمله گونه و لب‌ها روش‌های نوینی در دنیای پزشکی وجود دارد. اما افراد قبل از انجام این نوع درمان باید به نکاتی توجه کنند.

در مرحله اول، تزریق ژل گونه و هرگونه برجسته‌سازی که بر روی پوست صورت انجام می‌شود با هدف زیبایی و بهتر شدن چهره خواهد بود و طبیعی بودن حالت چهره بسیار مهم است. اما متاسفانه خیلی از افراد فقط به دنبال بهتر شدن چهره‌شان هستند. در صورتی که باید بدانید این روش پزشکی خالی از دانستنی نیست و اگر فردی ناآگاهانه این روش‌ها را انجام دهد ممکن است پشیمانی‌های زیادی را به بار آورد.

برای همین توصیه می‌شود قبل از انجام هر اقدامی به خصوص در زمینه زیبایی، آگاهی لازم را به دست بیاورید و سپس با دید باز و علم بیشتر برای زیبایی صورت خود اقدام کنید.

امروزه تزریق ژل گونه و فیلر لب به عنوان یکی از روش‌های پرکاربرد و متداول زیباسازی صورت است. به یمن آمدن نسل جدید ژل‌ها و هیالورونیکی که ماده‌ای طبیعی و کاملا سازگار با بدن انسان است، دیگر با خیالی راحت و مطمئن از نداشتن عوارض جدی تزریق ژل و فیلر می‌توانیم برای زیبایی صورت اقدام نماییم.

باید توجه بسیار زیادی به نوع فرم دادن و مقدار و حجم برجسته کردن گونه‌ها داشت به طوری که در عین زیبایی حالت غیر طبیعی و مصنوعی نداشته باشد.

همچنین باید توجه داشت عمق تزریق دقیق و صحیح باشد تا عارضه‌ای برای فرد ایجاد نشود. در تزریق ژل و فیلر استفاده از ژل‌ها و پرکننده‌های جدید قابل جذب هیالورونیک تاکید می‌شود زیرا اگر توسط پزشک باتجربه و متبحر تزریق شود، عارضه‌هایی مانند گلوله شدن، جا به جا شدن، عفونت، آلرژی و… نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *