رفع لک با میکرودرم

میکرودرم ابریژن یک روش سریع و آسان برای پاکسازی پوست است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. رفع لک با میکرودرم ابریژن زیر نظر پزشک زیبایی می‌تواند در زمانی کوتاه، پوستی سالم و زیبا را به شما هدیه دهد.

رفع لک با میکرودرم امروزه بسیار رایج است زیرا در زمانی کوتاه انجام می‌شود و خطری به دنبال ندارد.

به کمک این روش می‌توانید پیش از مهمانی با یک میکرودرم ابریژن ملایم صاحب پوستی روشن و کشیده شده و بلافاصله در مجالس شرکت کنید. بسیاری از خانم‌ها و آقایانی که پوست خود اهمیت می‌دهند، با مراجعه به کلینیک زیبایی پوست، خواهان درمانی به نام میکرودرم ابریژن برای پاکسازی پوست هستند. رفع لک با میکرودرم به صورت سایش پوست، می‌تواند پوست صورت را بسیار شاداب، شفاف‌تر و زنده‌تر کند.

میکرودرم ابریژن اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت. سپس در بیشتر کشورهای اروپایی به عنوان روش بدون عارضه جوان‌سازی استفاده شد. بعد از آن در کشورهای آمریکایی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

در این روش با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده‌ای با سطح پوست در تماس قرار می‌گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی پوست ایجاد می‌کند. در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می‌شود که باعث جمع شدن کریستال‌ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول‌های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می‌شود.

بسیاری از افراد از جای جوش‌ها در صورت‌شان ناراضی‌اند و به دلایل مختلف داروهای شیمیایی برای آن‌ها پاسخگو نیست. فرو رفتگی‌های ناشی از جوش‌های قبلی و جای آکنه و جوش با میکرودرم ابریژن قابل رفع است. افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند از داروهای شیمیایی استفاده کنند و یا درمان‌های مختلف رفع لک پوستی برایشان جواب نمی‌دهد، می‌توانند از میکرودرم ابریژن برای رفع جای جوش و رفع لک سطحی پوست استفاده کرده و پوست خود را پاکسازی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *