لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد امروزه یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای ناخواسته در بدن است که هم برای خانم‌ها و هم آقایان قابل استفاده است و موجب افرایش زیبایی و بهداشت پوست می‌شود.

به موهایی که در نواحی مانند صورت، پشت لب، پیشانی، گوش‌ها، گردن، شکم و ناحیه تناسلی، چانه، زیر چانه و گونه‌ها رشد می‎کند، موی زائد گفته می‎شود زیرا از بین بردن موهای این نواحی کاری دشوار است و از این رو برای افراد خوشایند نیست.

روش‌های مختلفی برای رفع موهای زائد وجود دارد. جالب است بدانید که شایع‌ترین علت بروز موهای زیر پوستی، حساسیت‌ها، لک‌ها و… به دلیل استفاده از روش‌های سنتی مثل اپیلاسیون، بند، وکس و غیره است.

در میان روش‌های مختلف برای از بین بردن موهای زائد، استفاده از لیزر دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است. لیزر موهای زائد برای طولانی مدت باقی می‌ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می‎کند.

لیزر پالسی از نور است که با حفظ سلامت بافت‌های اطراف به گرما تبدیل شده و با نفوذ به فولیکول مو، توسط پیگمنت‌های موجود در مو جذب شده و موجب از بین رفتن موها درون پیاز مو می‎شود. رفع موهای زائد روشی دائمی است زیرا با انجام آن احتمال رویش مجدد مو از بین می‌رود و به پوست آسیب گرمایی نمی‌رسد.

برای از بین بردن موهای زائد در بیشتر افراد باید چند مرحله لیزر انجام شود. لیزر بهترین و موثرترین شیوه برای رفع موهای زائد موجود در قسمت بازو، سینه، پشت و شانه است.

دوره درمان لیزر به دلیل متفاوت بودن افراد و الگوی رشد موها، در هر فرد متفاوت است اما به طور میانگین برای برطرف شدن موها بین ۳ تا ۷ جلسه نیاز است.

فراموش نکنید که انجام لیزر موهای زائد در مراکز غیر معتبر می‌توانند باعث ایجاد مشکلاتی برای پوست‌تان شود. قبل از هر گونه اقدام با پزشک مشورت کنید تا از خطرات احتمالی مانند سوختگی و آسیب‌های پوستی جلوگیری کنید.

کلینیک زیبایی الماس رشت آماده ارائه خدمات لیزر به صورت حرفه‌ای و همچنین مشاوره رایگان پوست است. شما می‌توانید از طریق تماس و یا مراجعه حضوری، با پزشک مشورت کرده و تحت درمان قرار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *