عملکرد تزریق ژل

بسیاری از افرادی که دارای لب‌های باریک و گونه‌های افتاده هستند علاقه دارند تا لب‌های برجسته‌تر و گونه‌های پُرتری داشته باشند. در این مطلب با عملکرد تزریق ژل آشنا می‌شویم.

اول از همه باید بدانیم که عملکرد تزریق ژل لب بدون هرگونه عارضه جانبی است. بنابراین می‌توانیم تزریق ژل و فیلر به لب‌ها و گونه‌ها را به طور سرپایی و بدون درد انجام دهیم و شاهد نتایج بسیار مؤثری در افزایش زیبایی و جذابیت صورت باشیم.

تزریق ژل و فیلرها هیچ عوارضی ندارد اما در صورتی که نکات زیر رعایت نشود ممکن است مشکلاتی برای فرد ایجاد شود:

  • استفاده از ژل‌ها و فیلرهای ارزان قیمت که مورد تایید وزارت بهداشت نیست.
  • استفاده از ژل‌ها و فیلرها با ماندگاری دائم که در گذشته به کار می‌رفت.
  • تزریق ژل و فیلر در مراکز غیر معتبر.

نکته حائز اهمیت برای گونه‌گذاری یا برجسته کردن لب‌ها این است که پزشک متبحر ابتدا با توجه به تجربه خود و سن هر فرد به طور اختصاصی با وی مشورت کرده و به او توصیه می‌کند که آیا برایش تزریق ژل و فیلر هیالورونیک قابل جذب بهتر است یا تزریق چربی تا نتیجه کار کاملا مطلوب باشد.

گونه‌ها و لب‌های هر شخص دو جزء بسیار مهم در صورت وی است، به طوری که در میزان برجسته کردن آن‌ها فوق العاده باید دقت داشت، زیرا فرم دادن و حجم دادن به لب‌ها و گونه‌های یک فرد باید کاملا با شخص دیگری تفاوت داشته باشد.

عملکرد تزریق ژل به این صورت است که برای گونه‌گذاری یا برجستگی لب در جلسه اول از مقدار کمی تزریق شروع کنیم، زیرا اگر شما قصد افزایش حجم آن‌ها را داشته باشید توانایی و قدرت مانور پزشک برای افزایش حجم آن‌ها زیاد است و در نهایت یک لب یا گونه دلخواه و طبیعی حاصل خواهد شد که از نظر زیبایی، تناسب و طبیعی بودن آن رضایت بیمار را کسب می‌کند.

باید دقت شود شکل ایجاد شده لب‌ها و گونه‌های جدید با بقیه اجزای صورت، سن شخص، موقعیت اجتماعی و شغلی فرد تناسب داشته باشد، به طوری که حالت مصنوعی نداشته و حالت طبیعی ظاهر شخص حفظ شود. مقدار تزریق باید به نحوی باشد که فرم کلی صورت شخص را به هم نزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *