فیلر صورت

لاغری صورت و یا داشتن پوست شل همواره ناراحت کننده بوده و باعث ایجاد حس پیری در افراد می‌گردد. یکی از روش‌های خلاصی از لاغری صورت و همچنین جوان‌سازی درمان به کمک فیلر صورت است.

صورت لاغر باعث می‌شود چهره‌ای خسته و بیمار گونه داشته باشید و صورت‌تان پیرتر به نظر برسد. افتادگی پوست صورت نیز موجب بد حالت شدن چهره می‌شود که بسیار آزار دهنده بوده و باعث کم شدن اعتماد به نفس در فرد می‌شود.

فیلرها موادی شبیه ژل هستند که جهت پر کردن صورت و حجم دادن به بخش‌های فرو رفته پوست، رفع چین و چروک‌ها، برجسته کردن لب‌ها و گونه‌ها، پر کردن جای جوش و لیفتینگ پوست به کار می‌روند.

فیلر صورت امروزه در جوان‌سازی پوست با استقبال بسیاری رو به رو شده است زیرا نیاز به جراحی‌های سنگین و بی‌هوشی نداشته و می‌تواند به سرعت پوست شما را شاداب‌تر و جوان‌تر کند.

ماده به نام هیالورونیک اسید به طور طبیعی و با غلظت بالا در بافت پوست و در بافت‌های نگه دارنده ای مثل غضروف و مایع مفصلی بدن ما وجود دارد. با افزایش سن غلظت و مقدار این ماده مفید کم می‌شود و این کاهش در پوست باعث شل شدن پوست و ایجاد چروک در سطح پوست می‌شود.

فیلر صورت با استفاده از تزریق پرکننده‌هایی از جنس هیالورونیک اسید می‌تواند باعث ترمیم چروک‌ها، پر کردن شیار‌های طبیعی مثل خطوط خنده و خطوط لب و همچنین سفتی و لیفتینگ پوست شود.

برای انجام فیلر صورت ابتدا پزشک شما را معاینه و نواحی از پوست و صورت شما را که نیاز به بازسازی دارد ارزیابی کرده و با شما در میان می‌گذارد. سپس نقاط خاصی در صورت علامت‌گذاری می‌گردد، محل‌های تزریق توسط یک ماده‌ ضد میکروبی پاک شده و با بی‌حس کننده موضعی بی‌حس می‌گردد.

در این روش، انجام تزریق فیلر در هر ناحیه فقط چند دقیقه طول می‌کشد، سپس نواحی علامت گذاری شده پاک و محل تزریق به کمک یخ، سرد و توسط پزشک ماساژ داده می‌شود.

از مزایای فیلر پوست این است که می‌توان در زمان کوتاهی شما را به نتیجه مطلوب برساند. کلینیک زیبایی الماس، واقع در رشت آماده ارائه خدمات فیلر صورت به شما عزیزان است تا به آسانی بتوانید داشتن پوستی شاداب و زیبا را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *