لاغری با مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش‌های خوب لاغری موضعی است که در صورت انتخاب داروی مناسب و تکمیل دوره درمان در کنار رژیم لاغری درست و ورزش به خوبی می‌تواند موجب لاغری موضعی مخصوصا لاغری شکم و لاغری پهلوها شود. در این مطلب شما را با روش لاغری با مزوتراپی بیشتر آشنا می‌کنیم.

لاغری با مزوتراپی یا مزوتراپی شکم یک روش ایمن و بی‌خطر جهت آب کردن چربی‌های ناحیه شکم توسط تزریق موضعی مواد چربی سوز است.

این مواد چربی سوز می‌توانند چربی‌ها را از بین برده همچنین در درمان سلولیت مؤثر واقع شوند.

معمولا شکم، پهلوها، ساق و بازوها نواحی هدف اصلی در روش لاغری با مزوتراپی هستند.

داروی تزریقی که در مزوتراپی استفاده می‌شود به دو شکل وجود دارد:

دسته اول کوکتل‌های آماده‌ای هستند که حاوی چندین ماده موثر (دارو، عصاره گیاهان و عناصر هومئوپاتیک) به صورت همزمان هستند و در صورت تزریق صحیح در نقاط درست می‌توانند بسیار موثر باشند.

دسته دوم چندین ترکیب مختلف به صورت مجزا هستند که بر حسب صلاح دید پزشک با هم ترکیب می‌شوند و اثر خود را روی چربی‌های شکم گذاشته و باعث لاغری می‌شوند.

توصیه‌های پزشک در این مورد بسیار اهمیت دارد. در صورت تکمیل روند درمان که چندین جلسه طول خواهد کشید فرد در کنار رژیم لاغری به سرعت به نتایج خوبی از نظر فرم دهی، چربی سوزی و درمان سلولیت بر حسب استراتژی اتخاذ شده توسط پزشک خواهد رسید.

مزوتراپی حجم چربی‌های زائد را کاهش می‌دهد. همچنین جریان لنفاتیک را تسهیل می‌کند، جریان خون را بهبود می بخشد و اتصالات بافت همبندی و چربی را که تشکیل دهنده نمای سلولیت هستند، تخریب می‌کند.

لاغری با مزوتراپی عوارض خاصی ندارد و مانند همه تزریق‌های دیگر، ممکن است درد و سیاهی موضع موضع پس از تزریق رخ دهد که بسیار نادر بوده و پس از چندین جلسه بهبود می‌یابد.

از مزیت‌های لاغری شکم با مزوتراپی این است که در صورت رعایت رژیم غذایی صحیح و ورزش، نتایج مزوتراپی دائمی خواهد بود و بدنی مناسب و بدون اضافه وزن را به شما خواهد بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *