لیفتینگ پوست صورت و بدن

در لیفتینگ پوست صورت و بدن با برداشتن چربی اضافی، سفت کردن عضلات زیرین و کشیدن پوست صورت و گردن، چروک پوستی کاهش می‌یابد.

معمولا لیفتینگ پوست با سایر اعمال زیبایی مثل لیفتینگ گردن، لیفتینگ ابرو و لیفتینگ پیشانی به طور همزمان انجام می‌شود تا با ترکیب آن‌ها موجب جوان‌سازی و زیبایی پوست شود.

در انجام لیفت صورت و بدن عواملی همچون سن افراد، جنس پوست، میزان کشیدن پوست و عضلات زیر پوست اهمیت زیادی دارند و همگی بر نتیجه عمل لیفتینگ مؤثر هستند.

به‌ طور کلی، افراد مناسب برای انجام لیفتینگ پوست صورت و بدن کسانی هستند که چین و چروک زیاد و پوست شل و افتاده‌ای دارند.

برای آن که بدانیم آیا شخصی نیاز به لیفت صورت دارد یا خیر، باید برخی موارد را در نظر بگیریم. مواردی همچون:

  • وجود یک چین عمیق از کناره بینی تا کناره دهان
  • چین‌‌های عمیق در ناحیه گونه‌‌ها و شل شدن پوست روی برجستگی‌های گونه
  • شل شدن پوست، چین‌ها و ستون‌های عمودی یا چربی اضافی در ناحیه گردن
  • شل شدن پوست در اثر افزایش سن

نباید درباره نتیجه لیفتینگ دچار اشتباه شوید چرا که به علت وجود تفاوت‌های فردی و ظاهری، هیچ‌گاه افراد مختلف نتایج یکسانی از عمل لیفتینگ صورت به دست نمی‌آورند. باید بدانید که نتایج لیفت صورت دائمی نیست و با افزایش سن و اثرات جاذبه، ممکن است نیاز باشد که پس از مدتی آن را تکرار کنید اما این مسئله کاملا به نوع پوست و چگونگی انجام لیفتینگ و همچنین رعایت نکات و مراقبت‌های مربوط به زمان بعد از لیفتینگ بستگی دارد.

امروزه در کلینیک‌های معتبر پوست، مو و زیبایی خدمات لیفت پوست صورت و بدن با روش‌های بی‌خطر و راحت‌تری همچون لیفتینگ با نخ انجام می‌گیرد. کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت با کادری مجرب آماده ارائه خدمات لیفت و بالا بردن پوست صورت و بدن به علاقمندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *