لیفت ابرو با نخ

با بالا رفتن سن، صورت دچار افتادگی می‌شود. این اصل در مورد گردن، گونه‌ها، ابرو و پیشانی نیز صدق می‌کند. ابروهایی که حالت افتاده دارند و پایین آمده‌اند و باعث ایجاد ظاهری پیر و به وجود آمدن پوست اضافه روی پلک‌ها می‌شوند. لیفت ابرو یکی از راه‌های حل این مشکل است.

از شانه های اصلی پیر شدن ابرو و پیشانی به صورت زیر هستند:

  • وجود چین افقی در پیشانی.
  • وجود چین عمودی بین ابروها.
  • ابروهایی که پایین آمده‌اند و باعث ایجاد ظاهری شبیه پوست اضافه روی پلک‌ها می‌شوند.
  • ابروهایی که صاف هستند یا به سمت پایین و بیرون شیب برداشته‌اند و قوس زیبایی ندارند.

پیشانی جوان هیچ نشانه‌ای از پیری پوست یا چروک خوردگی ندارد. در زمان استراحت، پیشانی باید صاف باشد و نباید بین ابروها اخم باشد. ابروها باید اندکی بالاتر باشند و دنباله ابرو باید بالاتر از بخش داخلی قرار گیرد.

با بالا رفتن سن معمولا ابروها حالت طبیعی و زیبای خود را از دست داده و دچار افتادگی به سمت پلک‌ها می‌شوند و چروک‌هایی اطراف چشم را در بر می‌گیرند که باعث ایجاد ظاهری نا زیبا می‌شوند. هدف از لیفت ابرو، بالا کشیدن ابروها و اصلاح تمامی نشانه‌های پیری پیشانی و ابرو و برگرداندن آن‌ها به موقعیت بالاتر و طبیعی‌تر است.

روش‌های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد نظیر: جراحی، بوتاکس، تزریق ژل و لیفتینگ با نخ.

در هنگام بالا کشیدن ابرو با نخ، از نخ‌های نازک که در زیر پوست پیشانی و ابروها قرار داده می‌شوند، استفاده می‌شود که باعث بالا کشیدن ابرو و جمع کردن پوست و تحریک تشکیل کلاژن در پوست اطراف ابرو می‌شود.

در روش لیفت ابرو با نخ، ابروها تا حدی به طور طبیعی بالا کشیده می‌شوند. از مزایای این روش طبیعی به نظر رسیدن صورت است. در این حالت میزان بالا رفتن ابرو‌ها خیلی زیاد و غیر طبیعی نبوده و باعث درشت شدن غیر طبیعی چشم‌ها نمی‌شود.

همچنین در این روش قسمت بیرونی ابروها بیشتر از قسمت درونی آن بالا کشیده می‌شود و باعث کشیده شدن پوست اطراف ابروها شده و افتادگی پوست را رفع می‌کند. اگرچه نتایج عمل لیفت ابرو با نخ، به علت تجزیه‌پذیر بودن نخ، به صورت دائمی نخواهد بود، اما ماندگاری بالایی داشته و می‌تواند اثرات پیری را از چهره پاک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *