لیفت بینی با نخ

در دهه‌های اخیر جراحی بینی رواج زیادی یافته و اغلب افراد برای داشتن بینی کوچک‌تر و سربالا به سراغ جراحی‌های زیبایی سنگین و پرهزینه می‌روند. در حالی که جراحی بینی عوارض و هزینه‌های بالایی دارد. لیفت بینی با نخ یکی از روش‌های محبوب است که بدون نیاز به جراحی، می‌تواند بینی و صورت شما را خوش‌فرم نشان دهد.

گاهی اوقات نوک بینی می‌تواند به طور قابل توجهی پایین باشد. در موارد شدیدتر، نوک بینی می تواند دهان را تحت تأثیر قرار دهد، به ویژه هنگامی که بیمار لبخند می‌زند. بالا بردن بینی بدون جراحی کمک می‌کند تا نوک بینی با دهان، گونه‌ها و لب‌ها مطابقت کند. اغلب، این امر در مورد ایجاد زاویه مناسب بین آغاز لب و نوک بینی است.

بسیاری از افراد از اینکه زیر تیغ جراحی بروند واهمه دارند و به دلیل این ترس نمی‌توانند از چهره خود را آن‌طور که می‌خواهند لذت ببرند که این امر موجب کاهش اعتماد به نفس می‌شود. لیفت بینی با نخ می‌تواند به این افراد کمک کند تا بدون نیاز به هر گونه بی‌هوشی و جراحی بینی به فرم دلخواه بینی برسند.

لیفت بینی با نخ بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که پره‌های بینی بزرگ دارند و یا نوک بینی آن‌ها افتاده است.

در روش لیفت بینی با نخ با استفاده از نخی که از زیر پوست رد می‌شود نوک بینی به سمت اسکلت استخوانی بینی متصل می‌شود و نوک بینی را به سمت بالا می‌کشد. در این روش بافت‌های بینی تحت کشش قرار می‌گیرند و با نخ مقاومت می‌کند. این کشش به مرور زمان باعث می‌شود تا نوک بینی بالا آمده و به حالت دلخواه برسد.

دوره ترمیم بینی با نخ طولانی خواهد بود. پس نیاز به صبر حوصله دارد تا نخ به خوبی عمل کرده و لیفت بینی با موفقیت انجام گیرد.

البته لازم به ذکر است که این روش درمان، تنها برای بالا بردن نوک بینی و درمان افتادگی بینی است و مواردی نظیر انحراف بینی، کجی بینی، بزرگی و قوز بینی به هیچ عنوان با استفاده از لیفتینگ درمان نمی‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *