لیفت صورت با نخ

لیفت صورت نوعی درمان ضدپیری است که تلفیقی از لیفتینگ و بازسازی تدریجی کلاژن را ارائه می‌دهد و در روند تأثیر بالارفتن سن روی صورت تغییر ایجاد می‌کند.

همانطور که می‌دانید با افزایش سن، پوست صورت دچار پیری و تا حدی افتادگی می‌شود. به طوری که گونه‌ها و ابروها با سمت پایین متمایل شده و حالتی خسته و شکسته را به چهره می‌دهند.

از درمان‌های رایج این مشکل لیفت صورت است. لیفت صورت به معنای بالا بردن و کشیدن صورت جهت رفع افتادگی پوست و جوان‌سازی است.

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های رایج در لیفتینگ پوست است که به دلیل غیر تهاجمی بودن آن، امروزه طرفداران زیادی دارد. لیفت صورت با نخ روشی است که در آن از نخ‌هایی مخصوص درجهت‌های مختلف پوست، برای لیفتینگ صورت استفاده می‌شود. در این حالت نخ‌ها چربی زیر پوست را باز می‌کنند و پوست را بالا می‌کشند، در نتیجه بیمار با حداقل تهاجم می‌تواند لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی‌های پرهزینه انجام دهد.

نخ لیفتینگ دارای اثرات ضد پیری است. اثراتی همچون لیفت سریع، که به محض وارد شدن نخ‌ها در پوست قابل مشاهده است و روند بازسازی و ترمیم تدریجی، طولانی مدت به طبیعی‌ترین شکل ممکن. این تأثیر از طریق تحریک کلاژنی اتفاق می‌افتد که هدفش بازگرداندن حجم از دست رفته‌ صورت بوده و  تا چند ماه بعد از درمان خود را نشان می‌دهد.

تحریک کلاژن به این دلیل اتفاق می‌افتد که نخ‌های لیفتینگ در بافت زیرین پوست به گونه‌ای عمل می‌کنند که سلول‌های خاص پوست به نام فیبروبلاست‌ها را فعال کنند. بدین صورت، نتیجه لیفت صورت با نخ چندین ماه بعد از درمان هم ادامه دارد.

در مورد وجود نخ‌ها در زیر پوست، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که این نخ‌ها به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که با بدن شما سازگاری کامل داشته و پس از چند ماه کاملا جذب پوست خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *