مراقبت‌های قبل از میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش غیر تهاجمی برای جوان‌سازی و رفع جای زخم، جای جوش و سایر موارد مشابه است. در این مطلب شما را با مراقبت‌های قبل از میکرونیدلینگ آشنا می‌کنیم.

در گذشته درباره عملکرد میکرونیدلینگ در زیبایی توضیح دادیم. باید بدانید که قبل از میکرونیدلینگ صورت و بدن نیاز به مراقبت‌هایی دارند که باید به آن‌ها توجه کنید.

قبل از میکرونیدلینگ پوست محل مورد نظر را از هرگونه کرم، لوسیون و مواد آرایشی پاک کنید تا این مواد بر نتیجه کار تأثیر نگذارند.

اگر از داروی خاصی استفاده می‌کنید یا هر گونه بیماری و ضایعه پوستی مثل تبخال دارید، قبل از انجام میکرونیدلینگ حتما پزشک خود را از این مسئله مطلع کنید. درصورتی‌که پیش از این، از روش‌های درمانی دیگر برای جوان‌سازی پوست‌تان استفاده کرده‌اید، حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

مهم‌ترین نکته‌ای که قبل از میکرونیدلینگ باید به آن توجه کرد، رعایت موارد بهداشتی است. بهتر است به‌جای آرایشگاه‌ها و مراکز غیر معتبر، میکرونیدلینگ را نزد پزشک و کلینیک زیبایی معتبر انجام دهید. از بهداشتی‌ بودن و یک‌‌بار مصرف‌بودن سوزن‌ها مطمئن شوید.

استفاده از سوزن یا کارتریج مشترک برای افراد مختلف و حتی استفاده از یک کارتریج برای یک فرد در چند جلسه می‌تواند به علت کندشدن سوزن‌ها و همچنین آلودگی سبب تخریب بافت و عفونت شود و صدمات جبران‌ناپذیری برای سلامت فرد ایجاد کند.

در سال‌های اخیر استفاده از کارتریج‌های یک‌بار مصرف برای انجام میکرونیدلینگ مرسوم شده، اما توجه داشته باشید که فقط استفاده از کارتریج یک‌‌بار مصرف، ایمنی و سلامت شما را تضمین نخواهد کرد، زیرا لازمه انجام یک میکرونیدلینگ ایمن و مطمئن، استفاده از کارتریج استاندارد، استریل و دارای غشای محافظ است تا به‌هیچ‌‌عنوان خون، لنف و مایعات بدن از داخل کارتریج به داخل هندپیس نفوذ نکنند.

لازم به ذکر است که در صورتی که برای انجام این درمان به کلینیک معتبر مراجعه کنید دیگر نیازی به نگرانی وجود ندارد. چرا که پزشک زیبایی بر خلاف آرایشگران و مراکز غیرمعتبر، به خوبی از تمامی موارد بهداشتی و درمانی مطلع است و می‌تواند ایمن‌ترین نتیجه را برای شما فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *