مزوتراپی دور چشم

وجود تیرگی‌های دور چشم همواره مانعی برای شادابی و زیبایی چهره است که به کمک مزوتراپی دور چشم می‌توان این تیرگی‌ها را رفع کرد.

همانطور که در گذشته درباره مزایای مزوتراپی صحبت کردیم، در این مطلب قصد داریم شما را با مزوتراپی دور چشم جهت رفع تیرگی زیر چشم آشنا کنیم.

حلقه‌های تیره دور چشم و کیسه‌های چربی کوچک روی پلک‌ها همراه با بالا رفتن سن ظاهر می‌شوند و باعث می‌شوند که چهره ما خسته و آزرده به نظر رسیده و بیشتر در معرض دید قرار بگیریم.

علت اصلی ظاهر شدن حلقه‌های تیره دور چشم بیشتر به دلایل ژنتیکی، سیگار کشیدن، گردش خون بد، رژیم غذایی نادرست، واکنش‌های آلرژیک و یا چرخه نامنظم خواب است. همچنین در برخی موارد هم این تیرگی علامتی از بیماری‌های داخلی در بدن است.

مزوتراپی دور چشم به صورت انجام تزریقاتی در ناحیه زیر چشم استفاده می‌شود. از فواید مزوتراپی دور چشم‌ها این است که به طور چشمگیری در رفع خستگی صورت و اندازه حلقه‌های تیره دور چشم مؤثر است.

مزوتراپی می‌تواند به طور قابل توجهی رنگ حلقه‌های تیره زیر چشم را بهبود بخشیده و همچنین اندازه کیسه‌های چربی را کاهش دهد. نتیجه کار معمولا پس از ۴ تا ۶  جلسه به دست می‌آید. در حال حاضر مزوتراپی دور چشم و نواحی مختلف صورت یکی از قوی‌ترین روش‌های موجود در بازسازی دائمی گردش خون بافت پوست و زیر پوست است.

در این روش از مقدار زیادی اکسیژن به منظور اکسیژن رسانی و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود و در نتیجه، خون رسانی بسیار خوب و اکسیداسیون بهتر در بافت‌ها صورت می‌گیرد.

پس از چند جلسه مزوتراپی در ناحیه دور چشم بهبود کلی قابل مشاهده است. اما باید اضافه کرد که برای رسیدن به یک نتیجه  پایدار، لازم است درمان مزوتراپی طی چند هفته تکرار شود. اگر مزوتراپی توسط پزشک و به طور حرفه‌ای انجام شود، روشی کاملا ایمن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *