نمونه لیفت بینی

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که تنها راه زیباسازی و ترمیم بینی از طریق جراحی امکان‌پذیر است، اما اینطور نیست. در این مطلب یک نمونه لیفت بینی بدون نیاز به جراحی را قرار داده‌ایم.

یکی از روش‌های ترمیم بینی و زیبایی، لیفت بینی است. در این روش بینی را به کمک نخ مخصوص لیفتینگ، بالا برده و ترمیم می‌کنند.

نمونه لیفت بینی با نخ را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.

نمونه لیفت بینی
نمونه لیفت بینی
نمونه لیفت بینی
نمونه لیفت بینی

تصاویری که مشاهده کردید، نمونه‌هایی از لیفت بینی با نخ در کلینیک زیبایی الماس است. در کلینیک الماس واقع در رشت، پزشک ابتدا بینی شما را معاینه کرده و سپس راهکار لازم برای لیفت بینی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در برخی افراد لیفت بینی تنها از طریق لیفتینگ با نخ ممکن است یعنی نیازی به درمان‌های دیگر نیست و تنها از طریق نخ لیفت بینی ترمیم می‌شود. اما در برخی افراد علاوه بر لیفت بینی به تزریق ژل بینی نیز نیاز است. در صورت لزوم پزشک دو روش لیفت با نخ و تزریق ژل را ترکیب می‌کند تا شما را به نتیجه مطلوب برساند.

این روش بسیار راحت بوده و نیازی به جراحی بینی سنگین و بی‌هوشی ندارد و مراجعه کنندگان می‌توانند به راحتی نتیجه را بلافاصله بعد از انجام لیفت، مشاهده کنند. این روش نسبت به جراحی بینی به صرفه بوده و طبیعتا دائمی نیست و در صورتی که با آن احساس راحتی نداشتید، می‌توانید خوشحال باشید که در آینده بینی شما به حالت قبلی باز می‌گردد.

برای اطلاعات بیشتر درباره لیفت بینی در رشت و همچنین مشاوره رایگان در زمینه زیبایی و پوست و مو می‌توانید با کلینیک زیبایی الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *