کاربرد میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یکی از روش‌های مدرن در جوان‌سازی است که موجب زیبایی و جوانی پوست می‌شود. در این مطلب شما را با کاربرد میکرودرم ابریژن بیشتر آشنا می‌کنیم.

در گذشته درباره میکرودرم ابریژن و مراقبت‌های پس از آن صحبت کردیم. شایع‌ترین کاربرد میکرودرم ابریژن استفاده از آن برای صورت است. پوست صورت و گردن نسبت به پوست بدن در برابر آفتاب و سایر عوامل مخرب، آسیب پذیرتر است. به همین دلیل بیشتر در معرض پیری و بروز چین و چروک قرار دارد.

سن افراد را از روی چین و چروک و خطوط چهره‌شان تخمین می‌زنند. این در حالی است که وجود برخی از چروک‌های پوستی می‌تواند به دلایلی مانند قرار گرفتن زیاد زیر نور خورشید و یا سایر عوامل بیروونی باشد.

کاربرد میکرودرم ابریژن برای چهره و مشکلات آن بسیار زیاد است که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

۱. چین و چروک و خطوط پوست:
راز محو کردن خطوط ظریف و چین و چروک، تحریک تولید کلاژن است که ضخامت پوست را افزایش می‌دهد. میکرودرم ابریژن، تولید کلاژن را به خوبی تحریک کرده و یک درمان ایده آل برای چین و چروک و خطوط ظریف صورت است.

۲. آکنه:
یک دوره چند ماهه درمان میکرودرم ابریژن به خوبی در درمان آکنه مؤثر است. به طور معمول حداقل ۴ تا ۸ جلسه با فواصل ۱ تا ۲ هفته نیاز است تا نتایج درمان به خوبی ظاهر شود.

۳. کک و مک و لک‌ها:
اغلب افرادی که دارای کک و مک هستند به دنبال برای خلاصی از دست آن‌ها هستند. کاربرد میکرودرم ابریژن برای رفع کک و مک به این صورت است که با برداشتن لایه سطحی پوست سبب کمرنگ شدن کک و مک‌ها می‌شود. این روش درمانی بر روی پوست‌های جوان مؤثرتر است، زیرا تجدید و نوسازی سلولی سریع‌تری دارند.

۴. مشکلات رنگدانه‌ای پوست:
مشکلات رنگدانه‌ای پوست مثل لک‌های قهوه ای یا لک‌های روشن را می‌توان با انجام میکرودرم ابریژن تا حدودی با رنگ اطراف یکنواخت کرد.

۵. حلقه‌های سیاه دور چشم:
حلقه‌های سیاه دور چشم معمولا به علت ماندن خون در عروق آن ناحیه ایجاد می‌شود که هاله سیاهی را در دور چشم ایجاد کرده و ناحیه چشم را تیره و ناسالم نشان می‌دهد. تحریک سیستم لنفاوی به وسیله میکرودرم ابریژن در نهایت منجر به کاهش تیرگی دور چشم می‌شود.

۶. روزاسه:
روزاسه نوعی آکنه بزرگسالان است که در آن مویرگ‌ها گشاد شده‌اند و به پوست ظاهری برافروخته و صورتی می‌دهد. مکرودرم ابریژن می تواند در درمان این  مشکل مؤثر باشد.

همانطور که مشاهده کردید، کاربرد میکرودرم ابریژن بسیار زیاد بوده و یکی از بهترین روش‌ها برای جوان‌سازی و زیبایی پوست به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *