شستن صورت بعد از بوتاکس

افرادی که مایل به تزریق بوتاکس هستند، ممکن است سوالات متعددی در زمینه مراقبت‌های پس از بوتاکس داشته باشند. یکی از مهم‌ترین و رایج ترین سوالات از پزشکان این است که آیا می‌توانند صورت خود را مانند قبل بشویند؟ در این مطلب درباره نحوه صحیح شستن صورت بعد از بوتاکس توضیح می‌دهیم.

شستشوی صورت یکی از کارهای روزانه برای مراقبت از پوست است. افراد مختلف، با توجه به نوع پوست از مواد بهداشتی متنوعی برای شستشوی پوست صورت استفاده می‌کنند که ممکن است به نحوی به زیبایی و سلامت پوست کمک کند.

هنگامی که برای تزریق بوتاکس به پزشک مراجعه می‌کنید، بعد از انجام بوتاکس لازم است برخی مراقبت‌های لازم را تا مدتی در نظر داشته باشید. از آنجایی که بوتاکس روشی غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی محسوب می‌شود، دوران مراقبت آن نسبتا کوتاه است.

بنا به دستور پزشک شما می‌توانید از چند ساعت تا حدود ۲۴ ساعت بعد از بوتاکس، شستن صورت را انجام دهید. اینکه به طور دقیق از چه زمانی می‌توانید پوست صورت را بشویید به نوع پوست و عکس‌العمل آن به بوتاکس مربوط است. پس حتما در این مورد با پزشک خود مشورت کنید.

تمیز نگه‌داشتن صورت بعد از بوتاکس می‌تواند شما را از خطراطی نظیر احتمال عفونت حفظ کند. اما باید بدانید که هنگام شستشوی پوست صورت به موارد زیر دقت کنید:

  • فقط از پاک کننده‌های ملایم استفاده کنید.
  • در هنگام شستن صورت بعد از بوتاکس از ماساژ دادن یا اسکراب صورت خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث تحریک شود.
  • هنگام شستن صورت بعداز بوتاکس صورت را ملایم لمس کنید.
  • از هر گونه درمان اضافی، مانند ماساژ، لایه‌برداری شیمیایی یا میکرودرم ظرف ۲۴ ساعت پس از بوتاکس خودداری کنید.
  • حداقل ۲۴ ساعت پس از تزریق بوتاکس از آرایش کردن و استفاده از کرم‌ها اجتناب کنید.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت، گلسار، خیابان ۸۰ آماده ارائه خدمات زیبایی و مشاوره پوست و مو به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کلینیک الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *