مزیت‌های لیزر در زمینه زیبایی

از مهمترین مواردی که در زیبایی پوست صورت و بدن تاثیر دارد، حذف موهای زائد است که توسط لیزر موهای زائد انجام می‌شود. در این مطلب درباره مزیت‌های لیزر و تأثیر آن بر زیبایی پوست توضیح خواهیم داد.

هنگامی که موضوع برداشتن موهای صورت و بدن به میان می‌آید، روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. شما می‌توانید همه این روش‌ها را امتحان کنید اما در نهایت پس از چند روز موها دوباره رشد خواهند کرد و معمولاً با خارش و گاهی زخم همراه هستند. لیزر با دقتی که دارد بر روی سلول‌های رنگدانه مو تمرکز می‌کند و آن‌ها را از یکدیگر تشخیص می‌دهد. هنگامی که ملانین در مو شناسایی می‌شود و مورد هدف قرار می‌گیرد، لیزر موهای زائد تمام ساقه و ریشه مو را می‌سوزاند.

لیزر موهای زائد با انتشار پالس‌هایی از نور بسیار متمرکز به طور مستقیم در فولیکول‌های مو کار می‌کند. سپس فولیکول‌ها گرما را از آن نور جذب می کنند، که این باعث از بین رفتن موها می‌شود. در ادامه برخی از مزیت‌های لیزر بدن را توضیح می‌دهیم.

لیزر موهای بدن، از دقت بالایی برخوردار است. در این روش اشعه لیزر با دقتی بالا به سمت فولیکول مو هدایت و آن را تخریب و نابود می‌کند به طوری که به بافت‌های مجاور آسیبی نمی‌رسد.

رفع موهای زائد با لیزر سرعت درمان بالایی دارد. منظور از این سرعت درمان، سرعت انجام لیزر در هر جلسه است. این روش به نسبت سایر روش‌ها نظیر اپیلاسیون به زمان کوتاه‌تری در هر جلسه نیاز دارد. همچنین در طی چند هفته اول از اولین درمان خود شما نتایج نازک شدن و کاهش حجم موها را مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از درمان لیزر درد کمتری نسبت به سایر روش‌ها حس می‌کنید. در این روش نیازی به تحمل درد هنگام کندن موها، مانند آنچه در اپیلاسیون و وکس کردن اتفاق می‌افتد، ندارید. چرا که در این حالت موها از ریشه سوزانده و نابود می‌شوند. در دستگاه‌های جدید میزان درد لیزر بسیار کم شده است. هنگامی که برای از بین بردن موهای زائد به پزشک زیبایی مراجعه می‌کنید، به کمک کولینگ قوی دستگاه لیزر و استفاده از کرم‌های بی حسی، شدت درد لیزر بسیار کاهش می‌یابد و در برخی موارد حتی به صفر می‌رسد. پس به هیچ عنوان نگران درد نباشید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های لیزر این است که می‌توانید از این درمان برای تمامی نقاط بدن استفاده کنید. تمامی موهای زائد بدن در نواحی دست، صورت، پا، زیر بغل، نواحی اندام خصوصی، کمر و… با استفاده از لیزر مو قابل رفع هستند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس آماده ارائه خدمات لیزر موهای زائد در رشت به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *