مشاوره قبل از لیزر بدن

لیزر موهای زائد از بهترین روش‌های رفع موهای بدن است. معاینه پوست قبل از لیرز امری مهم است که بر نتیجه درمان تأثیر فراوان دارد. به همین دلیل پزشکان جلسه مشاوره قبل از لیزر را پیش از درمان توصیه می‌کنند.

روش رفع موهای زائد با لیزر امروزه بسیار رایج است. این روش بسیار کارا بوده و در مدت زمان طولانی می‌تواند به صرفه‌تر از سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد نظیر وکس کردن و شیو کردن باشد.

لیزر در واقع پرتوهای نور تکفام شده هستند که روی طول موج دلخواه توسط پزشک تنظیم می‌شوند. بنا به نیاز فرد، لیزر می‌تواند اثرات متعددی در ناحیه مورد نظر داشته باشد.

ریشه موجود در هر تار مو رنگدانه‌ای به نام ملانین دارد که هنگام رویش مو فعال شده و همه بدنه تار مو را به رنگ تیره در می‌آورد. لیزر موهای زائد روی ملانین‌های موجود در ریشه مو متمرکز شده و روی آن ناحیه تأثیر می‌گذارد. این اثرات در نهایت موجب از بین رفتن مو می‌شود.

هرچه موی فرد تیره‌تر و ضخیم‌تر باشد لیزر اثر بهتری بر روی آن خواهد داشت. از طرفی به علت وجود ملانین در خود پوست، روشن بودن پوست باعث می‌شود لیزر بر روی خود پوست اثر نکرده و منجر به سوختگی پوست نشود. معمولا افراد با پوست روشن و موی ضخیم و تیره بهترین کاندید لیزر بدن هستند. اما نگران نباشید. با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن دستگاه‌های لیزر، این درمان می‌تواند برای افراد مختلف با پوست‌های متنوع ارائه شود.

پیش از اینکه درمان لیزر انجام شود، جلسه مشاوره قبل از لیزر برای مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته می‌شود. در این جلسه پزشک برای تشخیص نوع پوست و موهای روییده در بدن، پوست شما را معاینه می‌کند. علت این معاینه مشخص کردن لیزر مناسب با توجه به رنگ موها برای پوست است تا هیچ آسیبی به پوست شما وارد نشود.

در مشاوره قبل از لیزر شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کاندید مناسبی برای درافت درمان با لیزر هستید. پس از مشاوره و تشخیص پزشک زیبایی، جلسات لیزر برای شما تنظیم می‌شود. شما با مراجعه سر وقت برای هر جلسه، می‌توانید به بهترین نتیجه درمان برسید و پس از چند جلسه شاهد کم شدن و در نهایت از بین رفتن موهای زائد شوید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس با ارائه خدمات مشاوره و درمان با لیزر در رشت زیبایی و سلامتی را به شما عزیزان هدیه می‌کند. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با کلینیک الماس تماس بگیرید و به صورت حضوری برای معاینه پوست به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰ مراجعه فرمایید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *