درمان کک و مک با لیزر

روش‌های متعددی برای رفع کک و مک به عنوان یکی از مشکلات پوستی ابداع شده که شامل درمان‌های دارویی، لایه برداری و سایر درمان‌های پزشکی است. از بهترین و موثرترین این روش‌ها می‌توان به درمان کک و مک با لیزر توسط پزشک اشاره کرد.

کک و مک لک‌های قهوه‌ای رنگی هستند که معمولاً در بین افراد با پوست روشن‌تر دیده می‌‌شوند. این لک‌ها هیچ عارضه یا بیماری خاصی ندارند اما گاهی ممکن است از لحاظ زیبایی فرد را آزرده کند و برای رفع این لکه‌ها به دنبال راهکار باشد.

کک و مک معمولاً زمینه ژنتیکی دارد. اگر دقت کنید، در افرادی که این لک‌ها را روی پوست خود دارند، معمولاً فرد یا افرادی را در خانواده دارند که به این عارضه مبتلا هستند. البته نمی‌توان از تاثیر آفتاب بر زیاد شدن کک و مک غافل شد. به طور معمول کک و مک روی صورت افراد با پوست تیره کمتر دیده می‌شود و کسانی که به این لک‌ها مبتلا هستند، پوستی روشن و موهایی روشن یا قرمز دارند.

همانطور که اشاره کردیم درمان کک و مک با لیزر یکی از بهترین روش‌ها برای رفع این مشکل پوستی است. اگرچه روش‌های دارویی برای کک و مک وجود دارد که باعث کمرنگ شدن لک‌های پوستی می‌شود اما ماندگاری آن کمتر است. دارو کک و مک‌ها را کمرنگ می‌کند ولی آن‌ها را به طور کامل پاک نمی‌کند.

در درمان کک و مک با لیزر با توجه به گوناگونی لیزرها، انتخاب مناسب‌ترین لیزر برای پوست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای انتخاب لیزر مناسب باید به پزشک مراجعه کنید. پزشک زیبایی پس از معاینه پوست و میزان لک پوستی بهترین لیزر را به شما پیشنهاد می‌کند.

لیزر درمان مناسبی برای رفع لک پوستی و کک و مک است. اما هرگز از مراقبت پوست خود در مقابل نور آفتاب غافل نشوید. برای پیشگیری از این لک‌ها، بهترین راه محافظت در برابر آفتاب است. استفاده منظم از کرم‌های ضد آفتاب مناسب، استفاده از کلاه لبه‌دار و پوشش صحیح در برابر نور خورشید، می‌تواند تا حد زیادی از بروز کک و مک و یا بیشتر شدن آن‌ها جلوگیری کند.

اگر مایل به رفع کک و مک پوستی هستید کلینیک زیبایی الماس رشت آماده ارائه خدمات لیزر پوست به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *