زاویه‌سازی با تزریق چربی به صورت

حالت چهره و نوع حرکات صورت شما نمایانگر احساسات شما در مواجه با افراد و اتفاقات مختلف است. در واقع سایرین با دیدن حالات مختلف چهره‌تان می‌توانند به خصوصیات مختلف اخلاقی شما نظیر خوشرویی و شادی پی ببرند. از آنجایی که با افزایش سن صورت شکل سابق خود را از دست می‌دهد، بسیاری مایل به انجام درمان‌های زیبایی برای بازگشت حالت جوان و زیبای چهره هستند. یکی از این روش‌ها زاویه‌سازی با تزریق چربی به صورت است.

هنگامی که عضلات صورت دچار افتادگی می‌شود و یا در اثر افزایش سن، پوست دچار پیری و فرو رفتگی می‌شود، تزریق چربی به صورت درمانی آسان و نتیجه‌بخش است. در این روش با کمک پیوند چربی طبیعی چروک صورت کم شده و حجم صورت افزایش می‌یابد.

افزایش حجم و زاویه‌سازی صورت به کمک تزریق ژل و فیلر نیز امکان پذیر است. اگرچه بسیاری از فیلرها دارای مشخصات ایمنی، استقامت و تطبیق‌پذیری هستند اما چربی خود بدن شما ایده‌آل‌ترین گزینه است. چربی بدن دارای مطابقت کامل با پوست است و از ایمنی بیشتری نسبت به سایر فیلرها برخوردار است. زمانی که به صورتی با حجم زیاد، علاقه داشته باشید تزریق چربی بهترین گزینه است.

زاویه‌سازی به کمک تزریق چربی برای تقویت و جوان‌سازی اجزای چهره بسیار محبوب است. در این روش از چربی بیمار برای پر کردن خطوط و چین و چروک پوستی و افزایش حجم استفاده می‌شود. ماندگاری این روش معمولاً بالا است و نتیجه آن ظاهری طبیعی دارد.

تزریق چربی به صورت نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر جوان‌سازی پوست گزینه‌ای کم‌تهاجم است. افرادی کاندیدای ایده‌آل برای زاویه‌سازی صورت با پیوند چربی هستند که دارای شرایط زیر باشند:

  • دارای خطوط ظریف چین و چروک باشند.
  • نواحی گود رفته یا توخالی صورت داشته باشند.
  • دارای فرورفتگی‌های صورت مانند اسکار آکنه باشند.
  • به دلیل روند پیری حجم صورت خود را از دست داده‌اند.

زاویه سازی صورت با چربی مزایای زیادی به نسبت سایر روش‌ها دارد، از آنجایی که چربی شما یک منبع کاملاً طبیعی است، احتمال عوارض جانبی یا واکنش‌های آلرژیک عملا از بین می‌رود. در این روش از هیچ ماده مصنوعی استفاده نمی‌شود.

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه زاویه‌سازی صورت و یا سایر درمان‌های زیبایی و پوست و مو هستید، می‌توانید با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس بگیرید. تیم پزشکی کلینیک الماس آماده پاسخ به سوالات شما در زمینه زیبایی و سلامت پوست و مو است.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *