لیزر صورت آقایان در رشت

یکی از مهمترین کاربردهای لیزر برای آقایان، لیزر موهای صورت است. این روش می‌تواند نقص‌های رشد مو در بخش‌های مختلف صورت را رفع کند. در این مطلب توضیحات بیشتری در مورد لیزر صورت آقایان در اختیار شما قرار می‌دهیم.

لیزر موهای زائد روشی با ماندگاری طولانی مدت است که با تشخیص پزشک در چند جلسه منظم درصد زیادی از موهای زائد را از بین می‌برد.

رفع موهای زائد با لیزر می‌تواند برای بخش‌های مختلف بدن نظیر دست، پا، زیر بغل و سایر نواحی دارای موی ناخواسته مؤثر باشد. از مزایای لیزر این است که اثر طولانی مدت نسبت به سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد دارد.

لیزر بدن هم برای خانم‌ها و آقایان قابل انجام است. تنها تفاوت در تعداد جلسات مورد نظر است که معمولا برای آقایان کمی بیشتر از خانم‌ها است.

لیزر صورت آقایان امروزه بسیار رایج شده است و متقاضیان زیادی دارد. هنگامی که درباره لیزر صورت صحبت می‌شود، برخی گمان می‌کنند که این روش منجر به از بین بردن تمام موهای صورت در ناحیه ریش آقایان می‌شود. اما این تنها حالت لیزر نیست. در صورت درخواست مراجعه کننده می‌توان تمام موهای صورت و یا بخشی از آن را لیزر کرد.

در برخی آقایان موهای صورت به صورت ناهماهنگ رشد می‌کند. ممکن است در ناحیه گونه‌ موها به صورت تک تک و یا دسته‌های کوچک نامتعادل رشد کند. در این حالت اصلاح روزانه صورت با تیغ سخت‌تر و وقت‌گیر خواهد بود. در این حالت بهترین روش، استفاده از لیزر صورت آقایان است.

همچنین برخی آقایان در اصلاح ریش در ناحیه گردن مشکل دارند. این کار وقت زیادی می‌گیرد و به دلیل حساس بودن پوست ناحیه گردن، گاهی منجر به زخم و بریدگی می‌شود. در حالی که لیزر موی صورت نه تنها خطری برای پوست ندارد، بلکه تا مدت‌ها دیگر نیازی به اصلاح با تیغ نیست. در نتیجه باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

همانطور که گفتیم هم می‌توان کل موهای صورت را حذف کرد و هم می‌توان بخش خاصی از موهای صورت را با لیزر از بین برد. فقط به یاد داشته باشید که هنگام مراجعه برای لیزر حتما از پزشک بخواهید که عینک مخصوص برای محافظت از چشم‌هایتان را در اختیار شما قرار دهد. اگرچه گفتیم لیزر برای کل صورت قابل استفاده است اما چشم‌ها بخش حساسی از صورت هستند و هرگز نباید در معرض خطر برخورد با اشعه لیزر قرار بگیرند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس آماده ارائه خدمات لیزر صورت آقایان در رشت است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان درباره لیزر آقایان و یا سایر خدمات پوست و مو با کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت  تماس بگیرید. همچنین برای مراجعه حضوری می‌توانید به آدرس گلسار، خیابان ۸۰ مراجعه کرده و از مشاوره تیم پزشکی کلینیک الماس بهره‌مند شوید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *