درمان چروک صورت با بوتاکس

چین و چروک‌ها معمولا با افزایش سن روی پوست ایجاد می‌شوند. این امر نشان می‌دهد که سلول‌های پوست توانایی تجدید خود را از دست داده‌اند. در این حالت درمان چروک پوست با روش‌های مختلف پزشکی به کمک ما می‌آید.

در میان روش‌های متنوع رفع چروک تزریق بوتاکس بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این روش معمولا نتایج سریع و خوبی به همراه دارد. از بوتاکس در زیبایی و از بین بردن چین و چروک در پیشانی، اطراف چشم‌ها و سایر بخش‌های صورت که دارای خطوط پیری هستند استفاده می‌شود.

چین‌خوردگی‌هایی که معمولا در بین ابروها به وجود می‌آیند ظاهری پیرتر به شما می‌دهند. تزریق بوتاکس، عضلات این بخش را ضعیف می‌کند و خطوط را از بین می‌برد تا ظاهری صاف‌تر به صورت شما بدهد. از بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی نیز استفاده می‌شود. این خطوط که در اطراف چشم‌ها به وجود می‌آید با تزریق بوتاکس به راحتی درمان می‌شود.

از بوتاکس همچنین برای درمان چروک و خطوط افقی پیشانی در بالای چشم‌ها استفاده می‌شود. مواد موجود در بوتاکس با مهار عملکرد عضلات پیشانی، چین و چروک را از بین می‌برد.

هنگامی که بوتاکس به عضلات صورت تزریق می‌شود، تکانه‌های عصبی را که باعث انقباض عضله خاصی می‌شوند، مسدود می‌کند و ماهیچه‌های صورت شما را به طور موقت از کار می‌اندازد. در این حالت عضله نمی‌تواند حرکت کند و این باعث کاهش چین و چروک می‌شود.

لازم است بدانید که بوتاکس فقط می‌تواند چین و چروک‌های قسمت‌هایی از صورت را که حرکت می‌کنند درمان کند. پزشکان معمولا از آن برای خطوط اخم بین ابروها و همچنین خطوط پیشانی و پنجه کلاغی در کناره‌های چشم استفاده می‌کنند. این تزریق‌ها باعث شل شدن ماهیچه‌هایی می‌شوند که باعث ایجاد این چین و چروک‌ها می‌گردند.

فراموش نکنید که بوتاکس راه حل دائمی برای رفع چین و چروک نیست. در عرض ۳ تا ۶ ماه، انسداد تکانه‌های عصبی متوقف می‌شود و ماهیچه‌ها شروع به انقباض می‌کنند. در واقع صورت به حالت قبل بازمی‌گردد. به همین دلیل فرد برای حفظ نتایج باید زیر نظر پزشک زیبایی تزریق بوتاکس را تمدید کند.

بسیار از افراد نگران درد هنگام تزریق هستند. درمان بوتاکس معمولا شامل تزریق‌های کوچک است که نسبتا بدون درد هستند اما بعضی افراد ممکن است در حین تزریق درد بسیار کمی داشته باشند. در این حالت پزشک قبل از تزریق از بی‌حسی استفاده می‌کند تا شما درد را احساس نکنید.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات جوان‌سازی و درمان چروک پوستی با بوتاکس به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس: