تعداد جلسات لیزر برای خانم‌ها و آقایان

لیزر یکی از روش‌های پرطرفدار برای رفع موهای زائد بدن است که برای خانم‌ها و آقایان ارائه می‌شود. در این مطلب درباره تعداد جلسات لیزر مورد نیاز برای افراد مختلف توضیح می‌دهیم.

لیزر موهای زائد یکی از بهترین شیوه‌ها برای حذف موهای زائد است. این روش تمرکز روی سلول‌های رنگدانه ساکن در فولیکول مو، ریشه مو را می‌سوزاند. به همین دلیل بسیار کاراتر از روش‌های موقت رفع موی زائد نظیر شیو کردن با تیغ و یا اپیلاسیون است.

در مطالب قبلی توضیح دادیم که رفع موهای زائد با لیزر برای چه کسانی مناسب است؟ در این مطلب به ادامه توضیحات درباره تعداد جلسات مورد نیاز لیزر می‌پردازیم.

به یاد داشته باشید که لیزر فقط و فقط باید در کلینیک‌های زیبایی معتبر و زیر نظر پزشک انجام شود. انجام لیزر زیر نظر افراد غیر متخصص و سالن‌های زیبایی نامعتبر تنها پوست شما را به خطر انداخته و ممکن است مشکلات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

این که لیزر بر روی موهای بدن شما تا چه حد اثر بگذارد به عوامل مختلفی مثل رنگ پوست، رنگ موهای زائد، ضخامت موها، تعداد موها، ناحیه مورد نظر برای لیزر و نوع دستگاهی که با آن لیزر انجام‌‌ می‌دهید بستگی دارد.

در بسیاری از کلینیک‌‌های معتبر زیبایی، قبل از انجام لیزر موهای زائد برای مراجعان، یک یا دو جلسه مشاوره با پزشک برگذار می‌شود. در جلسه و یا جلسات مشاوره همه موارد مربوط به نوع پوست توسط پزشک زیبایی بررسی‌‌ می‌شود. همچنین تخمین زده‌‌ می‌شود که به چند جلسه برای لیزر نیاز است.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد در بهترین و مجهزترین کلینیک لیزر موهای زائد با جدیدترین دستگاه‌های جهان، بین ۶ تا ۸ جلسه است که در بازه زمانی بین ۴۰ تا ۴۵ روز انجام‌‌ می‌گیرد. اما به طور کلی، لیزر نواحی مثل دست و پا زودتر و لیزر صورت و بیکینی دیرتر به نتیجه‌‌ می‌رسد. دقت داشته باشید که قبل و در حین جلسات لیزر، تنها از ژیلت برای از بین بردن موها استفاده کنید.

تعداد جلسات لیزر آقایان، نسبت به خانم‌ها کمی متفاوت‌تر است. چون تراکم موی بدن مردان بیشتر است، ممکن است حجم زیادی از موهای بدن آن‌ها‌ در زمان لیزر، در فاز استراحت باشد. پس به جلسات بیشتری به نسبت خانم‌ها برای لیزر موهای خود نیاز دارند. اما فاصله بین جلسات آن‌ها بیشتر از فاصله بین جلسات خانم‌ها است.

به طور کلی معمولا پزشک پس از معاینه پوست شما می‌تواند تعداد جلسات احتمالی برای انجام لیزر بدن را اعلام کند. در صورتی که شما عزیزان مایل به دریافت مشاوره رایگان درباره لیزر هستید می توانید با کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت  تماس بگیرید. همچنین با مراجعه حضوری می‌توانید پزشک را از شرایط پوست خود آگاه کرده و سپس اقدام به انجام لیزر نمایید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *