تزریق ژل لب روسی در کلینیک الماس

شکل و فرم لب‌ها همیشه در زیبایی و جذابیت چهره دخیل است. به همین علت افراد زیادی خواستار تزریق ژل در ناحیه لب هستند. در این میان تکنیک تزریق ژل لب روسی طرفداران بسیاری دارد.

تزریق ژل و یا فیلر لب نه تنها برای زیبایی بلکه برای رفع نواقص صورت در ناحیه لب‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش‌های مختلفی برای تزریق ژل وجود دارد که ژل لب روسی یکی از آن‌ها است. ژل لب به مدل روسی در واقع برگرفته از چهره و شکل لب‌های خانم‌های روس است.

برای دریافت فیلر لب ابتدا باید شکل ظاهری چهره خود را مد نظر قرار دهید. برای این کار بهتر است با پزشک زیبایی مراجعه کنید تا از بین مدل‌های مختلف ژل لب، بهترین مدل را مطابق با چهره خود انتخاب کنید.

ژل لب مدل روسی برای انواع مختلف چهره قابل اجرا است. در این روش لب‌ها بزرگتر شده و کشیده‌تر به نظر می‌رسند. به دلیل بزرگ شدن و کشیدگی بیش از حد لب‌ها در این روش، تزریق لب روسی برای افرادی که لب‌های بزرگ و یا چشم‌های کوچک دارند پیشنهاد نمی‌شود.

هدف از تزریق ژل به مدل روسی افزایش نقطه اوج لب‌ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آن‌هاست. این روش بر روی کشیدگی و تیزی حاشیه لب‌ها توجه دارد.

هنگامی که به منظور دریافت ژل لب به پزشک مراجعه می‌کنید، بعد از اینکه طرح کلی لب‌ها مشخص شد، مقداری فیلر نیز به درون لب تزریق می‌شود تا حجم آن‌ها را پرتر نشان دهد.

هنگام انجام تزریق ژل روسی، باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت شود. معمولا تمرکز اصلی بر روی لب بالایی است، اما گاهی برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می‌شود.

لازم است بدانید که مدل‌های متنوعی برای تزریق فیلر لب وجود دارد. بهتر است پیش از تصمیم‌گیری برای انجام این درمان با مدل‌های مختلف لب‌ها آشنا شوید تا به کمک پزشک بهترین مدل را برای چهره‌تان انتخاب کنید.

مدل لب‌های روسی از زیبایی چشمگیری برخوردار است و همانطور که گفتیم برای بسیاری از افراد مناسب است. در صورتی که مایل به انجام این نوع تزریق هستید می‌توانید ابتدا با تیم پزشکی کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس مشورت کنید. همکاران ما در کلینیک الماس آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه تزریق ژل و یا سایر خدمات زیبایی و یا پوست و مو به شما عزیزان هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *