رفع لک با مزوتراپی

مزوتراپی یکی از درمان‌های زیبایی است که نشانه‌های پیری پوست را به طور آشکار کاهش می‌دهد. در این مطلب از کلینیک زیبایی الماس قصد داریم تا درباره جوان‌سازی و رفع لک با مزوتراپی توضیح دهیم.

مزوتراپی روشی است که فرآیند ترمیم پوست را سرعت بخشیده و ظاهری جوان‌تر به آن می‌بخشد. نتیجه این عمل رفع چین و چروک پوستی و جوان‌سازی پوست است. رفع لک با مزوتراپی یکی از راه‌های پزشکی برای صاف کردن پوست صورت است.

در مزوتراپی صورت پزشک زیبایی با استفاده از سوزن‌هایی بسیار نازک آنزیم‌ها، هورمون‌ها و ویتامین‌های موردنیاز پوست را تزریق می‌کند. این مواد باعث سفت شدن پوست و همچنین رفع نقص‌های پوست مانند لک و چروک می‌شوند.

از مهم‌ترین مزایای رفع لک با مزوتراپی غیر تهاجمی بودن آن است. این روش نیازی به جراحی و یا بیهوشی ندارد و در زمانی کوتاه انجام می‌گیرد.

هنگام انجام مزوتراپی صورت از مواد گوناگونی استفاده می‌شود. این مواد می‌توانند شامل انواع آنتی بیوتیک‌ها و بازکننده‌های عروق، ویتامین‌ها، مواد معدنی، تیروکسین، کلسی تونین، هیالورونیداز و یا برخی عصاره‌های گیاهی باشند. استفاده از این مواد زیر نظر پزشک بوده و با توجه به نیاز پوست شما، متغیر است.

مزوتراپی کاربردهای فراوانی برای رفع لک پوستی دارد. از این روش برای از بین بردن لک‌های ایجاد شده توسط جای جوش و آکنه استفاده می‌شود. این روش برای ترمیم جای سوختگی پوست و همچنین جای خال و زخم‌ها گزینه مناسبی است.

قبل از انجام مزوتراپی حتماً با پزشک خود گفتگو کنید. پزشک باید در جریان باشد تا ببیند شما دارویی نظیر آسپرین و یا مانند آن استفاده می‌کنید یا خیر. داروهای ضد التهاب و غیر استروئیدی که درد را کاهش می‌دهند باعث کبودی و التهاب در حین مزوتراپی پوست می‌شوند.

مزوتراپی معمولا با درد کمی همراه است. اما این درد برای همه یکسان نیست. در صورتی که احساس می‌کنید ممکن است این درد برای شما اذیت کننده باشد با پزشک مشورت کرده و فقط از روش‌های بی‌حسی که پزشک پیشنهاد می‌کند استفاده کنید. از مصرف هر گونه داروی ضد درد بدون مشورت با پزشک بپرهیزید.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات جوان‌سازی و تزریق مزوتراپی به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس: