پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن

پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن یکی از بهترین روش‌های جوان‌سازی و رفع لک و چین و چروک پوست است که امروزه توسط پزشکان ارائه می‌شود. به کمک این روش سلول‌های مرده پوست را حذف شده و در نتیجه پوستی صاف و چهره‌ای شاداب ایجاد می‌شود.

هدف اصلی میکرودرم ترمیم و بازسازی پوست و از بین بردن پوست‌های مرده است. با استفاده از این روش، می‌توانید بافت‌های آسیب دیده ناشی از آفتاب، افزایش سن، لکه‌های سنی، جای آکنه و… را به راحتی از بین ببرید.

پاکسازی پوست با میکرودرم یکی از متدهای درمان مشکلات پوستی است که توسط پزشک در مطب انجام می‌شود. این شیوه از درمان غیر تهاجمی است و هیچ نیازی به بیهوشی یا بستری شدن در بیمارستان نیست. برای انجام میکرودرم ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت زمان نیاز است.

یکی از مهم‌ترین مزایای میکرودرم مناسب بودن آن برای تمامی انواع پوست است. این روش به رنگ پوست بستگی نداشته و محدودیت سنی ندارد. به همین علت بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی با این روش داشتن پوستی صاف و شفاف را تجربه کنند.

برخی از مشکلات پوستی را که به آسانی با میکرودرم ابریژن درمان می‌شود در ادامه آورده‌ایم:

  • خطوط ریز و چین و چروک پوستی
  • لکه‌های سنی و لکه‌های قهوه‌ای
  • منافذ بزرگ و سرسیاه
  • جوش و آکنه
  • از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست
  • افتادگی پوست

منافذ باز پوست، راهی آسان برای وارد شدن هرگونه مواد آلوده به پوست و در نتیجه کدر شدن پوست است. این مشکل هم در خانم‌ها و هم در آقایان دیده می شود. از آنجایی که برای پاکسازی پوست با میکرودرم هیچ محدودیت سنی و جنسیتی وجود ندارد، تمامی خانم‌ها و آقایان می‌توانند از این درمان استفاده کنند. بعد از انجام میکرودرم ابریژن، بافت‌های پوست ترمیم شده و محکم می‌شوند. در نتیجه به مرور زمان منافذ باز پوست تنگ‌تر شده و در نهایت بسته می‌شوند.

میکرودرم برای لایه‌برداری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش روی لایه‌های سطحی پوست تاثیر می‌گذارد. در هنگام انجام میکرودرم ابریژن با استفاده از کریستال، یک سایش سطحی روی پوست انجام شده و سلول‌های مرده از بین می‌روند.

همانطور که می‌دانید میکرودرم از جمله درمان‌های زیبایی پوست است. پوست بخشی حساس در بدن است پس برای اینکه در معرض خطر قرار نگیرید، باید تمامی درمان‌های مربوط به زیبایی را نزد پزشک زیبایی و در کلینیک‌های معتبر انجام دهید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس واقع در رشت، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست است. کافی است با ما تماس گرفته و از مشاوره تیم حرفه‌ای کلینک الماس بهره‌مند شوید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *