پاک کردن تتو به کمک لیزر

تتوها و خالکوبی‌ها که امروزه بسیار رایج شده‌اند معمولا دائمی هستند. چه می‌شود اگر روزی از این خالکوبی‌ها خسته و یا پشیمان شویم؟ در این مطلب قصد داریم تا به راه حل پاک کردن تتو به کمک لیزر بپردازیم.

به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی لیزر امروزه می‌توان تتوها را به شکلی مؤثر و ایمن پاک کرد. در گذشته چیزی به نام پاک کردن تتو وجود نداشت. اگر فردی تصمیم به خالکوبی کردن داشت باید تا انتها طرح تتوی مورد نظر را به دوش می‌کشید. زیرا راهی برای از بین بردن تتو وجود نداشت و یا اگر راهی بود، بسیار تهاجمی و پرخطر محسوب میشد.

امروزه علاوه بر خالکوبی و تتو بر روی بدن، تتو روی صورت نیز رایج شده است. برای مثال بسیاری از افراد که از کمبود مو در ناحیه ابروها رنج می‌برند و یا ابروهای کمرنگ و نازک دارند، به سراغ تتوی ابرو می‌روند. از دیگر تتوهای رایج صورت تتوی خط چشم است که در بین خانم‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است. خانم‌هایی که به آرایش چشم علاقه داشته و مایل به داشتن خط چشم دائمی هستند، از تتوی خط چشم روی پلک بالایی چشم استفاده می‌کند.

همانطور که اشاره کردیم تتوها دائمی هستند و مدت طولانی روی پوست باقی می‌مانند. به همین دلیل فرد ممکن است از طرح تتوی خود پشیمان شود و یا از مدل ابرو و یا خط چشم همیشگی خود بعد از تتو خسته شود. در این حالت پاک کردن تتو با لیزر می‌تواند پوست فرد را به حالت قبلی خود بازگرداند.

رفع تتو با لیزر به کمک دستگاه لیزر مخصوص و زیر نظر پزشک انجام می‌شود. دستگاه لیزر می‌توانند پالس لیزری قدرتمند را به یکباره به پوست بفرستد. انرژی این پالس لیزری به سرعت جذب رنگدانه‌های جوهر تتو می‌شود و آن‌ها را از بین می‌برد. لیزر با استفاده از پرتوهای نور، رنگدانه‌های خالکوبی را از بین می‌برند و به پاک کردن آن کمک می‌کند. انرژی نوری که به پوست هدایت می‌شود، توسط ذرات جوهر خالکوبی که در لایه درم پوست است جذب می‌شود و جوهر به قطعات کوچک‌تر خرد می‌شود. سپس سیستم ایمنی بدن برای از بین بردن جوهر در طی هفته‌های بعدی فعالیت می‌کند و ذره ذره آن را حذف می‌کند.

لیزر تتو صورت و بدن نیاز به مهارت و تجربه بالا دارد. برای حفظ سلامت پوست خود و دریافت بهترین نتیجه، حتما باید به پزشک زیبایی مراجعه کرده و با او مشورت کنید. پزشک تمامی اطلاعات و توصیه‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به بهترین نتیجه دست یابید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات پوست مو و زیبایی به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *