ترمیم بینی با نخ لیفت

ترمیم بینی با نخ یکی از راه‌های زیبایی چهره بدون نیاز به عمل جراحی است. لیفت بینی خطرات کمی نسبت به جراحی دارد که می‌تواند انتخاب خوبی برای افرادی که مایل به جراحی نیستند، باشد.

ترمیم بینی با نخ معمولا برای رفع نقص‌های ظاهری بینی استفاده می‌شود. در واقع زمانی که مشکلات تنفسی وجود ندارد و نیازی به عمل جراحی بینی نیست، می‌توان برای زیباسازی چهره از لیفت بینی استفاده کرد.

با استفاده از نخ لیفت بینی می‌توان در بخش‌های مختلف بینی تغییر ایجاد کرده و در بین اجزای مختلف صورت تناسب ایجاد کرد. در این روش پزشک زیبایی می‌تواند ایرادات ظاهر بینی نظیر قوز و یا افتادگی بینی را رفع کند.

افتادگی بینی یکی از رایج‌ترین مشکلات بینی است. در این حالت نوک بینی به سمت پایین متمایل می‌شود که موجب کاهش زیبایی و تناسب چهره می‌شود. در چنین شرایطی می‌توان بدون استفاده از روش‌های تهاجمی مانند جراحی، به کمک نخ لیفت، بینی را ترمیم کرد.

در این روش پزشک با قرار دادن نخ‌های مخصوص زیر پوست بینی، آن را به طرف بالا می‌کشد. نتیجه این کار باعث کشیدگی، بالا رفتن و رفع افتادگی بینی می‌شود.

از آنجایی که این روش به استراحت طولانی مدت نیازی ندارد، بسیاری از افراد آن را ترجیح می‌دهند. چرا که پس از مدتی کوتاه می‌توانند با چهره جدید به فعالیت‌های همیشگی خود بپردازند. همچنین این روش نیازی به بی‌هوشی و بستری شدن ندارد و در زمانی کوتاه انجام می‌شود.

لیفت بینی با نخ معمولا برای برطرف کردن انواع اشکالات بینی استفاده می‌شود و تأثیر خوبی دارد.  البته لازم به ذکر است که در برخی موارد که بینی آسیب دیده باشد و در موارد شکستگی یا انحراف استخوان بینی، نمی‌توان از این روش استفاده کرد و لازم است عمل جراحی انجام شود.

در صورتی که از جراحی بینی هراس دارید و یا نگران این هستید که نتیجه مطابق میل شما نباشد می‌توانید ترمیم بینی با نخ را امتحان کنید. کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان در زمینه لیفت و ترمیم بینی با نخ به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای دریافت نوبت و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹
۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲
۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *