زاویه‌دار کردن صورت با نخ

تغییر زوایای صورت از اقدامات زیبایی است که طرفداران بسیاری دارد. افراد بیشتر خواستار کشیدن چانه و به دست آوردن صورت V شکل هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی درباره زاویه‌دار کردن صورت با نخ آشنا کنیم.

در گذشته درباره لیفت صورت و زاویه‌سازی با نخ صحبت کردیم. این روش می‌تواند به لیفت صورت و کشیدگی پوست در نقاط گونه و چانه کمک کند. زاویه‌دار کردن صورت با نخ به این صورت است که سوزن‌های بسیار کوچکی در ناحیه زیر پوست قرار می‌گیرند و سپس نخ‌ها وارد بافت‌های عضلانی یا بافت‌های چربی می‌شوند.

معمولا برای زاویه‌دار کردن صورت از نخ‌های مخصوص خاردار استفاده می‌شود. از مزایای زاویه‌سازی با نخ این است که نتیجه آن بلافاصله قابل رویت بوده و پس از گذشت چند هفته حتی خود را بهتر نشان می‌دهد.

پیش از انجام زاویه‌دار کردن صورت با نخ باید به برخی نکات توجه کنید. این نکات را در ادامه برای شما آورده‌ایم.

  • به مدت سه روز قبل از مراجعه از داروهای رقیق‌کننده خون همچون وارفارین و آسپرین استفاده نکنید.
  • به مدت سه روز قبل از لیفتینگ صورت با نخ از مصرف الکل و استعمال دخانیات بپرهیزید.
  • بهتر است روز قبل از مراجعه استحمام کنید.
  • خانم‌ها برای انجام زاویه‌سازی با نخ باید بدون آرایش مراجعه کنند.
  • آقایان بهتر است بدون ریش و سبیل برای انجام  لیفت با نخ مراجعه کنند.

زاویه‌دار کردن صورت با نخ معمولا روشی بی‌خطر است. در صورتی که زاویه‌سازی صورت توسط پزشک مجرب انجام شود هیچ عوارض و خطری ندارد و تنها عوارض آن کمی تورم و کبودی است که پس از چند روز از بین می‌رود. پس از انجام این روش علاوه بر بهبود یافتن زاویه صورت، بافت پوست نیز بهتر می‌شود.

در صورتی که درمان نخ لیفت توسط پزشک زیبایی و در کلینیک‌های معتبر انجام نشوند ممکن است خطراتی نظیر زاویه‌سازی با فرم غلط را به همراه داشته باشد. پس بهتر است در انتخاب کلینیک و پزشک خود دقت لازم را داشته باشید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس با تیم پزشکی حرفه‌ای آماده ارائه خدمات زیبایی و همچنین مشاوره رایگان به شما عزیزان است. برای هماهنگ کردن نوبت و یا مشاوره رایگان می‌توانید با کلینیک الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *