لیفت صورت و زاویه‌سازی با نخ

امروزه زیبایی و جوان‌سازی پوست یکی از موارد محبوب در میان افراد جامعه است. این افراد با روش‌های گوناگونی از جمله تزریق بوتاکس، لیفت با نخ و تزریق ژل اقدام به زاویه‌دار کردن صورت می‌‌کنند. در این مطلب قصد داریم به زاویه‌سازی با نخ بپردازیم.

به چهره‌ای که دارای برجستگی‌های مناسب با دیگر اجزای صورت باشد، صورت زاویه‌دار گفته می‌شود. این روش با کوچک یا بزرگ کردن فک، برجسته کردن گونه، کشیدگی چانه و سایر موارد انجام می‌شود. زاویه‌سازی با نخ یکی از روش‌های پرطرفدار است که با استفاده از نخ‌های مخصوص لیفتینگ و سوزن ظریفی انجام می‌شود.

در روش لیفت با نخ پزشک برای کشیدن و زاویه‌دار کردن صورت ابتدا نقاط ورود و خروج نخ را مشخص کرده و پس از ورود و خروج نخ‌ها به یکدیگر گره خورده و زیر پوست پنهان می‌شود.

به کمک نخ لیفت می‌توان قسمت‌های مختلف صورت همچون بینی، پیشانی، ابرو، گونه، چانه و گردن را تغییر داده و به جوان‌سازی چهره پرداخت.

نخ‌های به کار رفته در این روش به مدت بیش از ۲۰ سال است که به طور ایمن در روش‌های جراحی برای بستن زخم‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند. عملکرد این نخ‌ها به گونه‌ای است که باعث عقب کشیدن پوست شده، در نتیجه پوست را بالا برده و به آن خاصیت سفتی می‌بخشند.

این نخ‌ها علاوه بر ایده‌آل‌ترین روش برای لیفت پوست، از راه‌های دیگری با پیری پوست مبارزه می‌کنند، به صورتی که باعث تحریک کلاژن‌سازی در زیر لایه پوستی می‌شوند. نخ‌های مورد استفاده در زمینه لیفت و زاویه‌سازی اثرات گوناگونی پر پوست دارد. برخی از این اثرات عبارتند از:

  • لیفتینگ فوری پوست از طریق اثرات مکانیکی
  • بازسازی سلولی از طریق تحریک ساخت کلاژن و بهبود بافت و حالت کشسانی پوست
  • سفت کردن پوست و لیفت صورت، با انقباض بافت چربی

زاویه‌سازی چهره به کمک نخ بی‌خطر بوده و نتیجه حاصل از آن بلافاصله پس از اتمام قابل مشاهده است. این روش نسبت به روش های جراحی بسیار مقرون به صرفه است و به دوره نقاهت طولانی مدت نیازی ندارد.

از آنجایی که نخ‌‌های استفاده شده در این روش قابل جذب توسط بافت بدن است، حساسیت ایجاد نمی‌کند.

بهتر است در مورد اینکه کدام درمان غیرتهاجمی برای زاویه سازی صورت شما مناسب است، با پزشک زیبایی صحبت کنید. پزشک می‌تواند تمامی موارد مربوط به چهره شما را در نظر گرفته و سپس شما را در این مورد راهنمایی کند.

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه زاویه‌سازی با نخ هستید، می‌توانید با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسلار، خیابان ۸۰ مراجعه فرمایید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *