لیفت گونه و رفع افتادگی صورت

افتادگی صورت و شل شدن پوست از اتفاقات رایجی است که با گذر زمان رخ می‌دهد. بالا رفتن سن موجب چین و چروک و افتادگی پوست به ویژه در ناحیه گونه می‌شود. برای حل این مشکل لیفت گونه با روش‌های مختلف پیشنهاد می‌شود.

روش لیفت با نخ می‌تواند برای برطرف کردن مشکلات پوستی مردان و زنانی که مایل به کاهش چین و چروک و غبغب‌های اولیه صورت خود هستند، مفید باشد. این روش می‌تواند میزان افتادگی پوست را نیز کاهش دهد، زیرا به آرامی پوست را می‌کشد و آن را سفت‌تر می‌کند.

روش‌های لیفت با نخ نتایج فوری بدون داشتن دوران نقاهت یا باقی ماندن جای زخم ناشی از عمل جراحی لیفت صورت را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید لیفت گونه و صورت خود را با کمترین عوارض و حداقل اسکار انجام دهید و پوست خود را سفت‌تر کنید، لیفت با نخ می‌تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد و رضایت شما را جلب کند.

برای لیفتینگ صورت در طول یک جلسه مشاوره، پزشک آناتومی و ماهیچه‌های صورت شما را ارزیابی کرده و اهداف شما را بررسی می‌کند تا تصمیم بگیرد که آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام لیفت با نخ هستید یا نه؟

لیفت گونه با نخ به روش‌های مختلف انجام می‌شود. با کشیدن یک نخ مخصوص نازک در زیر پوست شما، پزشک قادر است پوست را در قسمت‌های گونه و اطراف آن بکشد و آن را سفت کند.

نخ‌های خاردار که کاملاً در این روش لیفت در زیر پوست شما مخفی می‌شوند و بدون درد هستند به مرور در پوست شما جذب می‌شوند. این نخ بافت و ماهیچه‌های زیرین پوست شما را به خوبی می‌کشد و به مرور زمان آن را سفت می‌کند.

هنگامی که یک نخ خاردار وارد پوست می‌شود، پاسخ درمانی بدن شما آغاز می‌شود. با اینکه شما هیچ آسیبی ندیده‌اید بدن شما با تشخیص مواد نخ فریب خورده و گمان می‌کند که پوست شما آسیب دیده و برای ترمیم جراحتی که وجود ندارد، شروع به تولید کلاژن در آن قسمت از پوست می‌کند. این کلاژن می‌تواند شکاف‌های افتاده پوست را پر کرده و حالت ارتجاعی جوان‌تری را به چهره شما بازگرداند.

لیفت گونه یکی از صدها خدمات زیبایی و جوان‌سازی در کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا سایر خدمات پوست و مو با تیم کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *