حجم دادن به لب‌ها با فیلر لب

برخی افراد که علاقه دارند تا لب‌هایشان از حالت نازک و باریک به صورت برجسته و حجیم به نظر برسد. یکی از سریع‌ترین راه ها برای رسیدن به این هدف فیلر لب است.

حجم دادن لب از طریق فیلر لب روشی سریع و آسان است که به کمک تزریق مستقیم مواد پرکننده به لب‌ها انجام می‌شود.

بیشتر فیلرها از کلاژن یا هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند که مستقیم به لب تزریق می‌شود و حجم و اندازه آن را افزایش می‌دهد. کلاژن به صورت خالص به لب تزریق می‌شود که باعث حجم دادن به آن می شود، در حالیکه هیالورونیک اسید نه فقط لب را پر می‌کند، بلکه آب را نیز در داخل لب گیر می‌اندازد تا لب حالتی پر به خود بگیرد. این مسئله که کدام نوع فیلر برای شما مناسب است را، باید پزشک زیبایی به شما اطلاع دهد تا بهترین نتیجه را از درمان بگیرید.

تزریق فیلر و یا ژل لب اگر به صورت حرفه‌ای و توسط پزشک انجام شود، هیچ‌گونه احساس ناراحتی و یا  غیرطبیعی بودن ایجاد نمی‌کند. قبل از شروع تزریق ژل پزشک از ژل‌های بی‌حس‌کننده‌ و یا بی‌حس‌کننده دندان پزشکی استفاده می‌کند تا فرد هیچ‌گونه درد و یا ناراحتی را احساس نکند.

پر کردن لب با کمک فیلر می‌تواند در یک جلسه و در زمانی کوتاه انجام شود. اما گاهی بر حسب نیاز ممکن است این درمان در چند جلسه انجام گیرد. یکی از اشتباهاتی که اکثر افراد به آن واقف نیستند این است که درشت و برجسته‌سازی لب به طوری که دوست دارند نباید لزوما یک شبه اتفاق بیفتد. اگر لب خیلی باریکی دارید و می خواهید که لب‌های درشت ولی طبیعی داشته باشید، به چند جلسه درمان نیاز دارید اما اگر لب‌هایتان خیلی باریک نیست تنها در یک جلسه هم می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.فراموش نکنید که انجام تزریق‌های حساس در بخش‌های حساس بدن مانند لب‌ها باید حتما توسط افراد مجرب و حرفه‌ای صورت گیرد. چرا که اگر این درمان‌ها در مراکز غیر معتبر و توسط افراد غیرحرفه‌ای انجام شود ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *