مراقبت‌های درمان میگرن با بوتاکس

مراقبت‌های لازم پس از درمان میگرن با بوتاکس

همه ما شنیده‌ایم که از بوتاکس برای صاف کردن چین و چروک پیشانی و صورت استفاده می‌شود. اما درمان میگرن با بوتاکس یکی از متدهای رایج پزشکی برای درمان سردرد مزمن است. در گذشته درباره بوتاکس میگرن و درمان سردردهای ادامه مطلب

جوانسازی با هایفوتراپی

جوانسازی با هایفوتراپی کاربردهای بسیاری در زمینه زیبایی صورت دارد. به کمک این روش پوست لیفت شده و باعث شادابی چهره می‌شود.
کلینیک پوست مو و زیبایی الماس زیر نظر دکتر مریم فردوسی واقع در رشت آماده ارائه خدمات جوانسازی با هایفوتراپی است. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج می‌توانید با شماره تلفن‌های کلینیک الماس تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ مراجعه کنید.

بوتاکس کف دست برای رفع تعریق

تعریق کف دست‌ها باعث مختل شدن فعالیت‌های روزانه نظیر نوشتن و یا کار با کامپیوتر، موبایل و سایر دستگاه‌های الکترونیکی می‌شود. به کمک تزریق بوتاکس کف دست می‌توانید مانع تعریق شدید در پوست دست شوید. عرق کردن دست‌ها برای بسیاری ادامه مطلب

بوتاکس میگرن در کلینیک الماس

بوتاکس میگرن و درمان سردردهای میگرنی

بوتاکس علاوه بر زیبایی، کاربرداهای درمانی نیز دارد. تزریق بوتاکس میگرن می‌تواند سردردهای مزمن روزانه را درمان کند. کلینیک زیبایی الماس در رشت آماده ارائه خدمات درمان میگرن با تزریق بوتاکس است.
درمان سردرد با بوتاکس زیر نظر پزشک، به صورت سرپایی و معمولا در عرض ۱۰ تا ۲۰ دقیقه انجام می‌شود و نیاز به آمادگی خاصی ندارد. بعد از تزریق بوتاکس فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.
کلینیک زیبایی پوست مو و الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات بوتاکس درمان میگرن است.