روش‌های جوان‌سازی دست

این روزها افراد با استفاده از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تلاش می‌کنند تا مشکلات پوست صورت را بهبود بخشند. اما دست‌ها همواره فراموش شده‌اند. در این مطلب روش‌های جوان‌سازی دست را شرح می‌دهیم.

در گذشته توضیحاتی را درباره جوان‌سازی دست‌ها ارائه دادیم. پس از صورت، دست‌ها جزء تاثیرگذارترین اعضای بدن در بیان سن و سلامت جسمی افراد به حساب می‌آیند. به همین علت سلامت و جوان‌سازی دست اهمیت دارد.

جوان‌سازی دست با میکرودرم:

این روزها مطمئنا روش میکرودرم ابریژن به گوش‌تان خورده است. روشی که در آن با ایجاد خراش بر روی پوست، لک پوستی و ضایعات موجود را از بین می‌برد و حتی می‌تواند در بازسازی و جوان‌سازی حجم از دست رفته دست‌ها نقش بسیار موثری ایفا نماید.

این روش این روزها، یکی از پرمخاطب‌ترین و البته ساده و کارآمدترین روش‌هایی است که افراد برای رسیدن به پوستی سالم، تمیز و شاداب انتخاب می‌کنند.

میکرودرم این توانایی را دارد که در از بین بردن خطوط ریز و زخم‌های جزئی دست، از بین بردن لک‌های پیری که به واسطه کهولت و یا قرار گرفتن‌های طولانی مدت در زیر نور مستقیم آفتاب به وجود آمده، مؤثر باشد. این روش حتی می‌تواند دانه‌های سرسیاه و سفیدی را که از علائم پیری هستند، درمان کند.

جوان‌سازی دست با فتوتراپی:

فتوتراپی همان نور حاصل شده از LED و IPL است که با تحریک پوست، کلاژن را تحریک کرده و آن را وادار به بازسازی و حجم از دست رفته دست‌ها می‌کند.

نکته دیگر اینجاست که برخورد نور خورشید به سطح پوست آسیب دیده لکه‌هایی را بر روی آن باقی می‌گذارد. فتوتراپی این توانایی را دارد که این مشکل را برطرف سازد و بافت‌های سالم پوست را جایگزین آن نماید.

برای سلامت پوست و زیبایی دست‌ها می‌توان از هر یک از روش‌های یاد شده استفاده کرد اما باید بدانید که این روش‌ها باید حتما تحت نظر پزشک زیبایی انجام گیرد تا از بروز هر گونه خطر احتمالی جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *