لیزر بدن در رشت

لیزر موهای زائد که در سال‌های اخیر به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است، یکی از بهترین روش‌های رفع موهای ناخواسته است. کلینیک الماس یکی از مراکز معتبر لیزر بدن در رشت است که می‌تواند شما را در راستای داشتن پوستی صاف، زیبا و تمیز یاری کند.

روش‌های عمومی رفع موهای زائد بدن شامل شیو کردن، استفاده از کرم‌ها و پودرهای موبر، انواع اپیلاسیون، بند انداختن و نهایتا لیزر موهای زائد است. هر روشی مزایا و معایبی دارد برای مثال شیو کردن و استفاده از تیغ به سرعت انجام می‌شود و هزینه بالایی ندارد ولی به همان نسبت نیاز به تجدید دارد و علاوه بر این به صورت مداوم باعث تیرگی و ضخامت مو می‌شود. یا برخی افراد پوست‌های خشک و حساس دارند که در صورت استفاده از اپیلیدی یا مومک دچار لک‌هایی روی پوست می‌شوند. جوش‌ها و موهای زیرپوستی هم که از مشکلات شایعی هست که افراد زیادی درگیرش می‌شوند.

اگر قصد خلاص شدن از سالن‌های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی را دارید یا اگر جوش‌ها و موهای زیر پوستی شما را خسته کرده است لیزر بدن می‌تواند راهکاری معجزه آسا برای رفع مشکلتان باشد ولی در مورد لیزر موهای زائد با لیزر نیز با وجود فواید و آثار مثبت بسیار زیادی که دارد، ضروری است به برخی نکات توجه ویژه داشته باشید تا بهترین نتیجه را بدون هیچ گونه عارضه‌ای شاهد باشید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس یکی از مراکز معتبر لیزر بدن در رشت است که خدمات لیزر موهای زائد را زیر نظر پزشک زیبایی ارائه می‌دهد.

در کلینیک الماس ابتدا پوست شما توسط پزشک معاینه می‌شود و سپس تعداد جلسات لیزر درمانی برحسب نیاز تعیین می‌شود. در صورتی که دوره درمان را به درستی تکمیل کرده و به تمام نکات و توصیه‌های پزشکی به خوبی عمل کنید بهترین پاسخ را از روش لیزر دوست دریافت خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات لیزر بدن در رشت و مشاوره رایگان پوست می‌توانید با کلینیک زیبایی الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری به کلینیک مراجعه فرمایید. کلینیک الماس روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده ارائه خدمات پوست، مو و زیبایی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *