اثرات و نتایج هایفوتراپی

هایفوتراپی که یکی از روش‌های مدرن جوان‌سازی است، اثرات و نتایجی به همراه دارد. در این مطلب درباره نتایج هایفوتراپی صحبت می‌کنیم.

در گذشته درباره اینکه هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است، صحبت کردیم. در این مطلب تلاش می‌کنیم تا درباره اثراتی که این روش درمان بر پوست می‌گذارد، توضیح دهیم.

هایفو موجب رفع پیری پوست شده و باعث می‌شود پوست جوان‌تر و کشیده‌تر به نظر برسد و دیگر آن حالت شل شدگی و افتادگی پوست صورت دیده نشود.

تحقیقات و تجربیات بیماران نشان می‌دهد که تقریباً تمام کسانی که درمان هایفو را دریافت می‌کنند، حدود ۳ ماه بعد به نتیجه دلخواه خود می‌رسند. در مقابل، تقریباً تمام افرادی که جراحی لیفت صورت انجام می‌دهند، بعد از یک سال به نتیجه دلخواه می‌رسند.

نتایج هایفوتراپی سریع‌تر است و خطرات بسیار کمتری دارد، اما اثرات بلند مدت آن چندان ماندگار نیست. با شروع دوباره‌ی فرآیند پیری پوست، کلاژن‌های تازه ساخته شده تحلیل می‌روند و پوست به حالت قبلی باز می‌گردد. اما این اتفاق زود هنگام نبوده و حدوداً یک سال بعد از درمان آغاز می‌شود.

پزشکان پیشنهاد می‌کنند تا در صورت امکان، همیشه از روش‌های کم تهاجمی استفاده شود مگر اینکه این روش‌ها جواب ندهد و نیاز به روش تهاجمی‌تر نظیر جراحی باشد.

تا زمانی که اثرات پیری در پوست شما شدت کمی دارد، نیازی به جراحی سنگینی مانند لیفت ندارید. اگر سالی یک بار هایفوتراپی انجام دهید، در طول ۱۲ سال، هزینه‌اش تقریباً با جراحی لیفت برابر می‌شود. پس از لحاظ هزینه در بلند مدت، تفاوت چندانی وجود ندارد، اما خطرات هایفو به مراتب کمتر است.

نکته مهم این که در روش هایفو فرآیند جوان‌سازی بر پایه رفتار طبیعی پوست بدن است. یعنی درمان چین و چروک و شل شدگی پوست صرفاً با تحریک پوست به تولید پروتئین‌های طبیعی بدن صورت می‌گیرد. در این صورت ماده‌ای مصنوعی وارد بدن شما نشده‌ است، عضلات صورت خود را فلج نکرده‌اید و از استرس بیش از حد بی‌هوشی، زخم و بخیه خبری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *