تزریق ژل چانه

زاویه‌سازی صورت به کمک تزریق ژل یکی از روش‌های سریع در صنعت زیبایی است. تزریق ژل چانه که زیرمجموعه‌ای از زاویه‌سازی صورت است می‌تواند باعث شکل دادن به چهره و زیباسازی صورت شود.

امروزه روش‌های جراحی با دیگر روش‌های زیبایی در حال جایگزین شدن هستند. با استفاده از فیلرها و بدون هیچ جراحی و راهکار تهاجمی می‌توان حالت و فرم چهره را تغییر داد. به کمک این روش‌ها در زمانی کوتاه می‌توان به چهره دلخواه رسید.

تزریق ژل چانه یکی از رایج‌ترین درخواست‌ها در زمینه زیبایی است. برخی افراد به داشتن صورت پر علاقه دارند و در صورت وجود فرو رفتگی در بخش چانه، متقاضی دریافت تزریق ژل چانه هستند.

در گذشته از ژل‌ها فقط برای درمان چین و چروک پوست استفاده می‌شد اما حالا کاربردهای گسترده‌تری پیدا کرده است. پس از کاربردهای چندگانه تزریق ژل هم اکنون پزشکان برای تقویت و بهبود فرم صورت نیز از انواع ژل و فیلر استفاده می کنند. اکثر افرادی که زاویه‌سازی فک و همچنین زاویه‌سازی چانه انجام داده‌اند از نتایج نهایی و طبیعی بودن آن رضایت داشتند.

در روش زاویه سازی چانه به کمک ژل، فرم و زاویه صورت از هر دو طرف رو به رو و نیمرخ به حالت ایده آل (V شکل) نزدیک می‌شود. حجم مورد نیاز ژل در این روش بیشتر از نواحی دیگر مانند خط خنده و گودی زیر چشم است.

برخی کاربردهای فیلر چانه عبارتند از:

  • تغییر سایز چانه: این روش برای افرادی که چانه کوچکی دارند مناسب است.
  • افزایش ارتفاع چانه: ارتفاع چانه زیاد می‌شود تا صورت کشیده‌تر به نظر برسد.
  • استانداردسازی: با توجه به استانداردهای زیبایی بعضی از افراد از نیمرخ راستای چانه با لب‌ها در یک خط نیستند که با تزریق ژل می‌توان این مشکل راه رفع کرد.
  • تغییر فرم چهره: حتی فرم چانه با توجه به گرد یا تیز بودن آن با تزریق فیلر قابل اصلاح و تغییر است. در نتیجه نهایی این تغییرات فرم کلی صورت از گرد به بیضی و یا لوزی تبدیل می شود به همین دلیل گزینه مؤثری برای تغییر چهره است.
  • ایجاد تقارن: به کمک ژل‌ها می‌توان ناهماهنگی موجود در صورت به ویژه فک و چانه را رفع کرد.

در اینجا تصویری از تغییر شکل چانه پس از تزریق ژل در کلینیک زیبایی الماس را مشاهده می‌کنید.

زاویه‌سازی چانه

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت زیر نظر دکتر فردوسی، آماده ارائه خدمات زاویه سازی صورت به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان با کلینیک الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *