برداشتن خال با دستگاه خالبرداری RF سرجیکال

آر اف سرجیکال یکی از بهترین فناوری‌ها برای درمان ضایعات پوستی است. به کمک این دستگاه خالبرداری زیر نظر پزشک، دیگر نیازی به استفاده از روش‌های خشن مانند برش و چاقوی جراحی نیست.

تکنولوژی دستگاه RF سرجیکال با ایجاد امواج رادیوفرکانسی با فیلتراسیون بسیار مؤثر، امکان درمان ضایعات پوستی را فراهم می‌کند. روش‌های قدیمی درمان خال و زایده‌های پوست ایجاد حرارت یا برش‌های سطحی بودند که تأثیری کوتاه مدت و پر عوارض روی پوست داشتند. اما دستگاه خالبرداری آر اف سرجیکال با تأثیر بسیار مؤثر و امکان درمان در کوتاه مدت، جایگزینی عالی برای فناوری‌های قدیمی است.

رفع خال پوستی به کمک دستگاه خالبرداری در مقایسه با روش‌های قدیمی مانند برش خال، بسیار کم خطر و بدون عوارض جانبی است.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه آر اف سرجیکال می‌توان به تأثیر سریع آن اشاره کرد. این دستگاه خالبرداری به دلیل استفاده از فناوری روز دنیا، سرعت تأثیرگذاری بالایی را در زمان کوتاه به همراه دارد. همچنین استفاده از این روش برای درمان خال و ضایعات پوستی زیر نظر پزشک بسیار کم خطر است و دوره نقاهت کوتاهی دارد.

دستگاه خالبرداری آر اف سرجیکال عوارض جانبی به همراه ندارد. در صورتی که مراقبت‌های پزشکی پس از درمان آر اف سرجیکال به خوبی انجام شود، مشکل خاصی به وجود نمی‌آید. مواردی مثل قرمزی یا کبودی هم کوتاه‌مدت هستند و تا چند روز بعد به صورت کامل درمان می‌شوند. دکتر پوست موظف است تمامی اطلاعات مربوط به مراقبت‌های پس از درمان را در اختیار شما قرار دهد که در صورت رعایت این موارد همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

این دستگاه معمولا برای تمامی انواع پوست قابل استفاده است اما فراموش نکنید که باید حتما زیر نظر پزشک از آن استفاده شود. با مراجعه به یک پزشک زیبایی مجرب می‌توان از تأثیر این دستگاه بر روی پوست خود مطمئن شده و سپس برای رفع خال  یا درمان زگیل و میخچه و یا سایر ضایعات پوستی اقدام کرد.

کلینیک زیبایی الماس به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۰ ارائه دهنده انواع خدمات پوست مو و زیبایی است. کلینیک الماس مجهز به دستگاه آر اف سرجیکال آماده ارائه خدمات رفع خال و درمان مشکلات پوستی به شما مراجعه کنندگان گرامی است.

برای دریافت خدمات زیبایی می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های کلینیک تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان پزشک زیبایی بهره‌مند شوید.

تلفن‌های تماس با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *