بوتاکس ضد تعریق زیر بغل

برای افرادی که در فصل تابستان بیش از حد عرق می کنند، روش درمان بوتاکس ضد تعریق می‌تواند راه حل خوبی باشد. بوتاکس معمولا برای رفع چین چروک پوست و لیفت صورت استفاده می‌شود اما کاربردهای دیگری نیز دارد.

تعریق شدید در فصل تابستان می‌تواند آزار دهنده باشد و حتی مانع انجام روتین روزانه افراد شود. پزشکان برای درمان تعریق بدن به ویژه در ناحیه زیر بغل روش بوتاکس ضد تعریق را پیشنهاد می‌کنند.

تزریق بوتاکس زیر بغل می تواند تعریق زیر بغل را بیش از هشتاد درصد کاهش دهد. این اثر برای مدت طولانی تا چندین ماه و در برخی افراد بیش از یک سال باقی می‌ماند.

تزریق بوتاکس ضد تعریق می‌تواند عملکرد برخی از انتقال دهنده‌های عصبی را تغییر دهد. در واقع در این روش، بوتاکس انتقال دهنده عصبی را که به غدد عرق متصل هستند، مسدود می‌کند. در نتیجه میزان تعریق در ناحیه مورد نظر به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد.

درمان تعریق به این صورت است که بوتاکس بعد از آماده‌سازی توسط پزشک در زیر پوست تزریق می‌شود. این تزریق معمولاً به صورت شبکه‌ای و در محل‌های مختلف پوست با فاصله تقریبی یک تا دو سانتی‌متر از یکدیگر انجام می‌شود.

در صورتی که تزریق بوتاکس زیر نظر پزشک انجام شود، عوارضی به همراه ندارد. از مزایای این روش این است که مراجعه‌کننده می‌تواند بلافاصله پس از درمان بوتاکس به سایر روتین روزانه خود بپردازد. این درمان نیاز به استراحت ندارد اما بهتر است فرد از ورزش کرد و حمام گرم تا دو یا سه روز اجتناب کند. این میزان در افراد با پوست مختلف، متفاوت است که توسط پزشک تعیین می‌شود.

بوتاکس ضد تعریق برای ناحیه زیر بغل و همچنین کف دست‌ها و پاها کاربرد دارد. این روش تأثیر خوبی دارد و تا مدت طولانی اثر خود را از دست نمی‌دهد. همچنین بدون درد بوده و هزینه آن مقرون به صرفه است.

تزریق بوتاکس برای زیبایی و یا تعریق باید زیر نظر پزشک انجام شود تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، پزشک برای رفع مشکل اقدام کند. برای این گونه درمان‌ها که مستقیما بر روی زیبایی و سلامت تأثیر می‌گذارند هرگز نباید ریسک کرد.

کلینیک زیبایی پوست مو و الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات بوتاکس برای رفع تعریق شدید است. برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج بوتاکس و یا سایر خدمات زیبایی می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های کلینیک الماس تماس بگیرید:

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *