رفع خطوط پیشانی

خطوط پیشانی که معمولا به صورت افقی روی پوست ظاهر می‌شوند، از نشانه‌های افزایش سن و موجب کاهش زیبایی و شادابی پوست هستند. تزریق بوتاکس یکی از رایج‌ترین روش‌های رفع خطوط پیشانی زیر نظر پزشک است.

همانطور که افزایش سن بر قسمت‌های مختلف بدن تأثیر می‌گذارد، پوست صورت و پیشانی نیز از این اثرات در امان نیست. افزایش چروک‌ها به ویژه در ناحیه پیشانی و اطراف چشم‌ها باعث به وجود آمدن چهره‌ای خسته و غمگین می‌شود. رفع خطوط پیشانی با بوتاکس یک درمان زیبایی تزریقی است که برای صاف کردن و از بین بردن چین و چروک پوستی استفاده می‌شود.

تزریق بوتاکس را می‌توان برای ناحیه پیشانی، بین ابروها و خطوط اطراف چشم استفاده کرد. گاهی علاوه بر خطوط افقی برخی خطوط عمودی نیز در ناحیه پیشانی ظاهر می‌شود که به آن‌ها خطوط اخم گفته می‌شود. برای به حداقل رساندن خطوط اخم و چین و چروک‌های افقی پیشانی، تزریق بوتاکس زیر نظر پزشک زیبایی توصیه می‌شود.

از دلایلی که باید برای تزریق بوتاکس به پزشک مراجعه کنید این است که تزریق اشتباه آن ممکن است با عوارض و خطراتی همراه باشد.در حالی که بوتاکس پیشانی می‌تواند در صاف کردن چین و چروک موثر باشد، اما ممکن است باعث شل‎ شدن بیش از حد عضلانی و در نتیجه باعث افتادگی پلک یا ابروها به‌صورت ناهموار شود. بنابراین میزان دوز تزریق بوتاکس باید توسط پزشک به دقت کنترل شود.

البته لازم به ذکر است که رفع خطوط پیشانی با بوتاکس تا حد زیادی ایمن و بدون مشکلات جانبی خواهد بود چرا که بوتاکس پیشانی مستقیما به ماهیچه تزریق می‌شود، نه لایه‌های پوست. در این حالت ماهیچه‌های پیشانی از کار افتاده و منجر به سفت شدن و صاف شدن پوست پیشانی می‌شود.

به طور کلی اگر درمان بوتاکس زیر نظر پزشک انجام گیرد معمولا بی خطر و بدون درد است. با این حال، برای برخی ممکن است دردناک باشد. درد ناشی از تزریق بوتاکس صورت با کرم‌های بی‌حس‌کننده موضعی قابل کنترل است. شدت درد تزریق بوتاکس به پوست بیمار و سطح مهارت پزشک بستگی دارد.

کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت آماده ارائه خدمات جوان‌سازی و رفع چروک و همچنین درمان خطوط پیشانی با بوتاکس به شما عزیزان است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و سوالات رایج با کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس تماس بگیرید.

تلفن‌های کلینیک زیبایی الماس: