روش انجام مزوتراپی

مزوتراپی مو می‌تواند به رشد و تقویت موهای سر کمک کند. به کمک این روش مشکلات ریزش مو رفع خواهد شد. در این مطلب درباره روش انجام مزوتراپی مو توضیح می‌دهیم.

روش انجام مزوتراپی به این صورت است که از طریق تزریق ترکیبات دارویی به لایه مزودرم انجام موجب تقویت و رشد مو می‌شود. مزودرم در زیر لایه اپیدرم است و میان لایه چربی و بافت پوستی قرار دارد. تزریق ترکیبات دارویی به کمک سوزن‌های استریل مخصوص مزوتراپی صورت می‌گیرد.

بسته به اندازه قسمتی از کف سر که نیاز به درمان دارد، زمان مزوتراپی ممکن است از ۱۰ تا ۳۰ دقیقه متغیر باشد. همچنین موادی که جهت درمان در این روش استفاده می‌شوند متفاوت بوده و شامل پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و دیگر مواد معدنی مورد نیاز برای تقویت رشد مو است.

روش انجام مزوتراپی مو برای همه یکسان است اما موادی که برای افراد تزریق می‌شود، با توجه به نوع پوست و دلایل ریزش مو متفاوت خواهد بود.

زمان مورد نیاز برای مشاهده اثرات مزوتراپی متفاوت است اما  پس از چند جلسه اثر مزوتراپی به وضوح قابل مشاهده است. تزریق ترکیبات دارویی بر اساس نوع ریزش مو انجام می‌شود و از آنجا که این داروها حاوی ویتامین‌‌ها و مواد معدنی هستند، هیچ‌ گونه آلرژی و عوارض جانبی در پی نخواهند داشت.

مزوتراپی مو  یک روش بسیار مطمئن و با درد خفیف برای آن دسته از کسانی است که از مشکل ریزش مو رنج می‌برند. مزوتراپی مو همچنین روشی برای مقابله با شوره سر است. شوره سر هر چقدر هم که شدید باشد، بر اساس تجویز پزشک متخصص پوست و مو از طریق مزوتراپی قابل درمان است.

در این مطلب روش انجام مزوتراپی موی سر را برای شما شرح دادیم. در صورتی که احساس می‌کنید موهایتان نیاز به تقویت دارد و یا دچار ریزش مو هستید می‌توانید برای مشاوره رایگان با کلینیک زیبایی الماس واقع در رشت تماس گرفته و برای درمان ریزش مو با مزوتراپی اقدام کنید.

One thought on “روش انجام مزوتراپی مو”

  1. سلام من دو جلسه هست که مزوتراپی برای موی سر کردم و اطلاع نداشتم که بعد مزوتراپی نباید تا ۲۴ ساعت حمام کرد من بعد سه ساعت نیم یک حمام ۱۰ دقیقه ای کردم تا خون خشک شده رو سرم تمیز کنم ایا تمام موادی که تزریق کرده بوده شسته شده و دوباره از نو باید تزریق کنم؟و اینکه ریزش مو سرم خیلی زیاد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *