شماره‌های تماس کلینیک الماس رشت

کلینیک الماس رشت یکی از معتبرترین مراکز در زمینه پوست، مو و زیبایی است و در آن خدمات متنوع مراقبت از پوست و مو زیر نظر دکتر مریم فردوسی ارائه می‌شود.

با توجه به اینکه درخواست‌ها برای مراقبت‌های پزشکی و زیبایی روز به روز در حال افزایش است، یافتن کلینیک معتبر و مناسب با کادری مجرب اهمیت بالایی پیدا می‌کند. باید دقت کنید که هر گونه اشتباه در این زمینه می‌تواند به پوست، مو و سلامت شما آسیب جدی وارد کند که حتی گاهی قابل جبران نیست.

در کلینیک الماس رشت کلیه خدمات زیبایی زیر نظر پزشک زیبایی ارائه می‌شود. برخی از خدمات پوست و مو در کلینیک زیبایی الماس عبارتند از: مزوتراپی، میکرونیدلینگ، بوتاکس، تزریق ژل، لیزر موهای زائد، هایفوتراپی، میکرودرم ابریژن، لیفت بینی، زاویه سازی صورت و…

در صورتی که مایل هستید از خدمات زیبایی استفاده کنید باید بدانید که قدم اول مراجعه به یک پزشک با تجربه است. شما با مراجعه به کلینیک الماس رشت ابتدا مشاوره رایگان دریافت می‌کنید. پزشک تمامی موارد لازم را برای شما توضیح خواهد داد و تمامی روش‌هایی که برای شما مناسب است پیشنهاد می‌کند. سپس شما به کمک پزشک تصمیم می‌گیرید که از کدام روش استفاده کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

به تازگی تغییراتی در شماره تلفن کلینیک الماس صورت گرفته است. از آنجایی که کلینیک زیبایی الماس در رشت، گلسار، خیابان ۸۰، پلاک ۷ واقع شده است، به تازگی پیش شماره این منطقه از ۳۳ به ۳۲ تغییر کرده است. پس شما عزیزان می‌توانید از این پس از شماره‌های تماس جدید برای دریافت مشاوره استفاده فرمایید.

تلفن‌های جدید کلینیک پوست، مو و زیبایی الماس عبارتند از:

۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲

۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹

برای دریافت مشاوره و یا هماهنگی می‌توانید با کلینیک الماس تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *